کد خبر 371647
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

پلیس شهرستان اشكذر استان یزد فرد شیادی را كه با بهانه های مختلف بخت گشایی، احضار روح و ... اقدام به فریب افراد ساده لوح و خرافاتی كرده بود دستگیر كرد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ "محمد حسن باقری فهرجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد، گفت: در پی كسب خبری در مورد اینكه فرد شیادی با فریب افراد ساده لوح و خرافاتی اقدام به گسترش رمالی و فالگیری كرده  و از این طریق كسب درآمدی را برای خود فراهم كرده است بررسی این موضوع در دستور كار قرار گرفت.
 
سرهنگ "محمد حسن باقری فهرجی" ادامه داد: عوامل پلیس آگاهی اشكذر پس از انجام تحقیقات لازم و كسب اطمینان از درستی این موضوع هماهنگی های لازم با مقامات قضائی را انجام دادند و متهم را دستگیر كردند.
 
 وی افزود: متهم در بازجویی های انجام شده به فالگیری، رمالی، فریب اذهان عمومی در رابطه با احضار روح، جن گیری و بخت گشایی اعتراف كرد.
 
معاون اجتماعی انتظامی استان یزد ضمن اعلام این مطلب كه در بازرسی از محل كار متهم انواع و اقسام كتب رمالی، كاغذهای دعانویسی و 100 عدد دعاهای مختلف كشف شده است از همشهریان درخواست كرد چنانچه از فعالیت افراد سودجو و فریبكار در این زمینه ها اطلاعی دارند مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام كنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس