کد خبر 371404
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶

۸ وزیر دولت ارمنستان به همراه معاونان خود فردا برای برگزاری دوازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ارمنستان به تهران می آیند.

به گزارش مشرق، حدود دوماه پیش بود که هویک آبراهامیان - نخست وزیر ارمنستان - خواهان تحکیم روابط اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی میان دو کشور شد.

فردا به منظور تحکیم و توسعه روابط اقتصادی دو کشور، دوازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ارمنستان در تهران برگزار می شود. در این اجلاس، «یرواند زاخاریان» وزیر انرژی و منابع طبیعی، «گاگیک خاچاتریان» وزیر دارایی، «گاگیک بگلریان» وزیر حمل و نقل و مخابرات، «ادوارد نعلبندیان» وزیر امور خارجه، «سرگو کاراپتیان» وزیر کشاورزی، «نارک سرکیسیان» وزیر شهرسازی، «آرمن مرادیان» وزیر بهداشت و «هاسمیک پوغوسیان» وزیر فرهنگ از کشور ارمنستان حضور خواهند داشت.

دوازدهمین اجلاس کمیسیون های مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ارمنستان روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته در تهران برگزار می شود.

در این دوره، محوریت برگزاری نشست های این اجلاس با وزارت نیرو است و این وزارتخانه به عنوان مسئول برگزاری اجلاس دوازدهم از طرف دولت انتخاب شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    یک دفعه کل کابینه پا میشد میدمد مملکتشون رو تعطیل میکردند
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    ارمنستان جزء خط روسيه است. اين تغيير نگاه روسيه را مي رساند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس