جانشین فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی از استقرار و بهره مندی از توان عملیاتی گردان های ویژه این یگان در استان ایلام و مرز مهران برای تسهیل در خروج زوار ایرانی از مرز خبر داد.

 به گزارش مشرق، سردار 'حبیب الله جان نثاری' جانشین فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی، روز پنجشنبه در جلسه شورای تامین استان ایلام اظهار کرد: یک گردان عملیات ویژه از یگان امیرالمومنین علی (ع)، فرماندهی انتظامی شهرستان مهران را در اجرای ماموریت های راهور، انضباط اجتماعی، ارتقای امنیت اجتماعی و امور پلیس پیشگیری پشتیبانی عملیاتی می کند.

وی افزود: همچنین یک گردان عملیات ویژه کرمانشاه نیز با آموزش های لازم در مسیر منتهی به پایانه مرزی شهرستان مهران از پل 'زائر' تا پایانه مرزی، فرماندهی انتظامی استان ایلام را یاری می کنند و خدمات انتظامی، ارایه اطلاعات به زائران و کمک به آنها از عملکرد این واحد ویژه به شمار می آید.

سردار جان نثاری با بیان اینکه عملکرد برابر قانون قرارگاه ظفر، باعث روند هرچه بهتر عملکرد نیروی انتظامی است، گفت: یگان ویژه ایلام با استعداد کامل و یک گردان عملیات ویژه از یگان سوم امام حسین، فرماندهی انتظامی شهرستان مهران را در برقراری امنیت مرز پشتیبانی عملیاتی می کنند.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا تاکید کرد: امنیت به طور کامل در مرز مهران و دیگر مرزهای کشورمان با عراق برقرار است.

مرز بین الملی مهران در 90 کیلومتری جنوب غربی ایلام این روزها همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی کانون اصلی تردد زوار به کربلای معلی است و تاکنون 600 هزار زائر از این مرز به عراق سفر کرده اند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس