کد خبر 370530
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: در بحث فساد 12 هزار میلیارد باید شفاف‌سازی لازم صورت گیرد و مجلس این موضوع را به طور دقیق مورد پیگیری قرار خواهد داد.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد در مورد کشف فساد 12 هزار میلیاردی در کشور گفت: این 12 هزار میلیارد گردش مالی بین بانک‌ها بوده و آقای طیب‌نیا ابتدا باید آموزش لازم را در مورد مسائل بانکی ببیند و بعد در این خصوص مصاحبه کند.

وی ادامه داد:‌ در فساد 3 هزار میلیاردی هم که در کشور اتفاق افتاده بود عمدتا وام‌هایی بود که داده شده و سرمایه‌گذاری شده بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: باید شفاف‌سازی در خصوص موضوع 12 هزار میلیارد صورت گیرد و اسنادی که در این زمینه وجود دارد ارائه شود و مجلس نیز به طور دقیق این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، طی چند روز گذشته وزیر اقتصاد در مصاحبه‌ای از کشف فساد 12 هزار میلیاردی توسط این وزارتخانه خبر داد اما پس از آن رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که میزان فساد کشف شده 70 میلیارد بوده است.

منبع: تابناک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس