کد خبر 370406
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

رئيس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال با محکوم کردن حرکت نعيم سعداوى گفت: نمى‌گذاريم ضبط کردن صدا و پخش آن بدون اجازه طرف مقابل از تلويزيون باب شود.

به گزارش مشرق، على اکبر محمدزاده از دلایل دعوت حمید درخشان و نعیم سعدواى به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پرده برداشت و گفت: ما به دو دلیل این دو مربى بزرگوار را دعوت کردیم. نخست موضوعی که بین آنها مطرح شده است و مربى فولاد مدعى شده که سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس با بازیکن این تیم تماس گرفته است. سپس توضیح از نعیم سعداوى که چرا بدون اجازه اقدام به ضبط و سپس پخش مکالمه صوتى حمید درخشان در برنامه پر بیننده نود کرده است.

وى افزود: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قطعا این کار را محکوم مى کند و ما با ورود به این پرونده به سایر اهالى فوتبال هشدار مى دهیم اجازه ضبط و پخش صدای دیگران را در رسانه های گروهى ندارند.البته مربى فولاد مدعى شده که وکیل درخشان به او اعلام کرده هر فایلى از سوی موکلش را دارد رو کند. با این وجود ما مقابل همه گیر شدن این پدیده قرار مى گیریم و اجازه تکرارش را به سایر افراد نمى دهیم.

رئیس کمیته اخلاق در ادامه و در پاسخ به این سوال که چه زمانی راى این پرونده صادر مى شود، اظهار داشت: کمیته اخلاق مبناى کارش بر روى تحقیقات است. از این رو بر خلاف کمیته محترم انضباطى ما سریعا ملزم به ابلاغ حکم نیستیم.

وی ادامه داد: از سوى دیگر با توجه به ادعاى طرفین ما لازم دیدیم تا از چند شاهد دعوت کنیم تا به کمیته اخلاق بیایند تا منابع بیشترى براى پی بردن به حقیقت داشته باشیم.

محمدزاده در پایان متذکر شد: براى ما اهمیت دارد که نخستین تماس از سوى چه کسى بوده است. سعداوى عنوان کرده که شاید سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس با خط دیگرى یا توسط یک واسطه براى اولین بار با بازیکن جوان تیم فوتبال فولاد خوزستان تماس گرفته است. از این رو ما تحقیقات خود را ادامه مى دهیم و پس از استماع نظر شاهدان ، راى نهایى این پرونده را صادر مى کنیم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عشقم فولاد ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    0 0
    ديگه خجالت داره برا همه چيز داريد تيم محبوب فولاد خوزستان رو محکوم مي کنيد . صبر ما خوزستاني ها هم حدي داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس