کد خبر 370345
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: چون اعضای هیأت مدیره کامل نیستند بحث انتخاب نائب مدیرعامل صحت ندارد.

به گزارش مشرق، حسین کلانی درباره فعالیت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل گفت: ما تا 7 دی فرصت داریم که بتوانیم به پرسپولیس بازیکن اضافه کنیم و در همین رابطه کمیته فنی باشگاه مشغول بررسی بازیکنان است تا بازیکنانی که مدنظر کادر فنی هستند، به تیم اضافه شوند. البته این مسئله منوط به حضور حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه است.

وی ادامه داد: موضوع سیاسی مسئله خاصی نیست و او تنها به دلیل برخی مسائل مالی بازداشت شده که این مسائل اختلاف سلیقه‌هایی است که به گذشته مربوط می‌شود و در نهایت اگر این مسئله حل نگردد خود وزارت ورزش به آن ورود می‌کند که آن را برطرف نماید.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه اگر تا آن زمان سیاسی آزاد نشد تکلیف نقل و انتقالات بازیکنان چه می‌شود، افزود: به هر حال چون او مدیرعامل شده همه چیز به گردنش افتاده اما اگر هم تا آن زمان مشکل حل نشد قرار است تا چندی دیگر سازمان خصوصی‌سازی پرسپولیس را واگذار کند آنوقت خود متولیان در مورد این باشگاه تصمیم می‌گیرند.

کلانی درباره اینکه گفته می‌شود به دلیل بازداشت سیاسی قرار است نائب مدیرعامل انتخاب شود، افزود: این مسئله درست نیست چرا که اعضای هیأت مدیره به صورت کامل حضور ندارند تا بخواهیم تصمیمی بگیریم چرا که زادمهر خارج از کشور است، طاهری کربلاست، مونسان در مسافرت به سر می‌برد و سیاسی هم که بازداشت است و اگر قرار باشد جلسه هیأت مدیره تشکیل شود باید همه اعضا حضور داشته باشند البته فعلا منتقمی امور باشگاه را پیش می‌برد.

وی درباره اینکه سیاسی هزینه‌های پرسپولیس را پرداخت می‌کرد وحالا چون بازداشت شده منابع مالی از چه طریق به این باشگاه اضافه می‌شود، گفت: به هر حال مقداری پول در حساب باشگاه است و وزارت ورزش هم اقداماتی انجام می‌دهد هر چند که ما طلبی هم از سازمان لیگ داریم که این مسائل چند روزه حل می‌شود. الان هم مسائل مالی باشگاه در حال انجام شدن است و دیدید که روز گذشته خوردبین و حسینی راهی مالزی شدند تا در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند و الان فقط مسئله پرداخت هفتگی بازیکنان وجود دارد که این مسئله هم با برنامه‌ریزی حل می‌شود.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه اگر تا مشخص شدن تکلیف سیاسی بازیکنان مدنظر حمید درخشان جذب تیم‌های دیگر شوند، تکلیف چیست، ادامه داد: درخشان خودش یک پرسپولیسی قدیمی است که دلش برای تیم می‌سوزد و اگر حس کند در نقطه‌ای مشکلی وجود دارد خودش هم در آن کمک خواهد کرد چرا که او هم جزئی از باشگاه است و شما مطمئن باشید هیچ کدام از ما در پرسپولیس مشکل‌ساز نخواهیم بود.

کلانی درباره وضعیت بابک حاتمی که گفته می‌شود در دوراهی استقلال و پرسپولیس مانده، اظهار داشت: با حاتمی صحبت‌هایی انجام داده‌ایم اما باید گزارش آن به کمیته فنی برسد و فکر می‌کنم در هفته آینده و بعد از آزادی سیاسی هیأت مدیره تشکیل جلسه خواهد داد و در مورد این مسائل بحث و بررسی خواهیم کرد.

وی در پایان درباره اینکه سیاسی تا هفته آینده آزاد خواهد شد یا نه، گفت: او به خاطر یک سوءتفاهم بازداشت شد و مسلما تا هفته بعد آزاد می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس