کد خبر 370371
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

حسین کلانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهدید کرد در صورت مشخص نشدن وضعیت مدیرعامل باشگاه و تداوم بلاتکلیفی از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

به گزارش مشرق، حسین کلانی درباره آخرین وضعیت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: اینکه می‌گویند سیاسی تا یک ماه دیگر در بازداشت خواهد بود شایعه است و نباید به آن توجه کرد ولی اگر وضعیت باشگاه و سیاسی تا چند روز دیگر مشخص نشود دلیلی ندارد ما هم در باشگاه بمانیم.

وی افزود: اگر این شرایط ادامه داشته باشد من از هیات مدیره می‌روم. فکر می‌کنم بقیه دوستان هم همین نظر را داشته باشند. ما کارمند وزارت ورزش هستیم و وقتی امنیت شغلی نداریم، دلیلی ندارد بمانیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: "سری را که درد نمی‌کند دستمال نمی‌بندند". یک آدم با معرفت و کار درست به باشگاه آمده (حمیدرضا سیاسی) و دارد به باشگاه خدمت می‌کند. او تنها کسی است که از باشگاه نفعی نبرده است و کاملا خدمت کرده است. وقتی با چنین فردی اینطور برخورد می‌کنند، دلیلی ندارد من در باشگاه بمانم.

کلانی درباره حضورش در تمرین پرسپولیس هم گفت: روز گذشته سر تمرین رفتم تا از بازیکنان که با تمام وجودشان بازی می‌کنند، تشکر کنم. روحیه بچه ها خوب بود ولی یک مقدار نگران هستند و استرس دارند. آنها نگران آینده باشگاه هستند.

وی در پایان در خصوص مسائل مالی باشگاه پرسپولیس هم تاکید کرد: ما از سازمان لیگ خواستیم تا درآمد ما را بدهد تا بتوانیم در نقل و انتقالات کارمان را جلو ببریم. بهروز منتقمی پیگیر مسائل است و به دنبال این است تا در نبود سیاسی کارها را پیش ببرد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس