سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون اعطای مدرک درجه یک فرهنگ از سوی این وزارتخانه به هوشنگ مرادی کرمانی، گفت: اعطای این مدرک عالی به مرادی کرمانی در حد پیشنهاد است.

 به گزارش مشرق، نشست خبری حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

* اعطای مدرک درجه یک فرهنگ به مرادی کرمانی در حد پیشنهاد است

نوش آبادی در این نشست در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اعطای مدرک درجه یک فرهنگ از سوی این وزارتخانه به هوشنگ مرادی کرمانی، گفت: اعطای این مدرک عالی به هوشنگ مرادی کرمانی در حد پیشنهاد است.

* بیمه فعالین قرانی در حال دنبال شدن است

وی همچنین در پاسخ به سوالی در رابطه با بیمه فعالین قرآنی گفت: بیمه فعالین قرانی و تمام کسانی که در حوزه‌های ترویج قرآن و نشر معارف قرآنی در حال فعالیت هستند از جمله برنامه‌های ما است که باید بیمه شوند و بیمه فعالین فرهنگی بخصوص فعالین قرآنی از اولویت های ارشاد است که مورد حمایت ما قرار خواهند گرفت. بیمه فعالین قرانی در حال دنبال شدن است و در حوزه قران و نشر فرهنگ قرآنی هیچ کوتاهی صورت نمی‌گیرد، هر اقدامی که بتواند به نشر و ترویج قرآن کمک کند مورد حمایت قرار می‌گیرد.

* تاکنون درخواستی در رابطه با مجوز موسیقی رپ نداشتیم

نوش‌آبادی در پاسخ به سوالی در خصوص اعطای مجوز به موسیقی رپ گفت: تاکنون درخواستی در رابطه با موسیقی رپ نداشتیم و مجوزی نیز برای آن صادر نشده، از نظر موسیقی رپ نماد موسیقی غربی است و بعید است که تحت این عنوان مجوزی صادر شود زیرا موسیقی از نوع رپ به ترویج ناهنجاری‌ها می‌پردازد که به آن مجوز داده نخواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    0 0
    امیر تتلو و آرمین ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس