کد خبر 369724
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

معاون بازسازی بنیاد مسکن با بیان اینکه هنوز بانک‌های عامل بخشنامه پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی مسکن روستایی را به استانها ابلاغ نکرده اند، گفت: بانک صادرات اولین بانکی است که قرار شده تا فردا این بخشنامه را ابلاغ کند.

 به گزارش مشرق، عزیزالله مهدیان در پاسخ به این سئوال که ابتدا قرار بود پرداخت وام مسکن روستایی اول آذر ماه و سپس قرار شد در 15 آذر ماه آغاز شود، گفت: پرداخت وام 15 میلیون تومان مسکن روستایی قرار بود از 15 آذرماه جاری آغاز ‌شود اما متاسفانه عدم ابلاغ بخشنامه از سوی بانک های عامل به استان ها باعث شده تا پرداخت این وام آغاز نشود.

وی با تاکید بر اینکه بانک‌های عامل قول داده‌اند بزودی بخشنامه را ابلاغ کنند،ادامه داد: اولین بانکی که قول داده تا فردا این بخشنامه را به استان ها ابلاغ کند بانک صادرات است.

مهدیان با اشاره به اینکه بانک مرکزی بخشنامه پرداخت تسهیلات 15 میلیون تومانی مسکن روستایی را به بانک‌ها ابلاغ و توزیع کرده است، تاکید کرد: قطعا پرداخت این تسهیلات تا پایان ماه جاری آغاز می شود.

مهدیان گفت: سهمیه هر استان در تسهیلات 15 میلیونی توسط بنیاد مسکن تعیین می‌شود و سهمیه وام 15 میلیون تومانی مسکن روستایی 200 هزار فقره یعنی سه هزار میلیارد تومان است که توسط شش بانک ملی، تجارت، صادرات، ملت، رفاه و سپه به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گفته معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب بیشترین سهمیه پرداخت تسهیلات مربوط به بانک تجارت است و منابع مورد نیاز برای پرداخت این وام توسط بانک‌ها تأمین می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس