کد خبر 369244
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶

معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش گفت: مأموریت نیروی دریایی حضور در آب‌های آزاد است و ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد حضور خواهد داشت.

به گزارش مشرق، امیر "محمد پرکلهر" معاون نیروی انسانی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره زمان سفر به اقیانوس اطلس اظهار داشت: حضور در اقیانوس اطلس دور از دسترس نیست.  
 
وی با اشاره به نقش‌آفرینی نیروی دریایی ارتش به عنوان یک نیروی راهبردی در تمام نقاط مهم کره زمین تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آب‌های بین‌المللی، دریای مدیترانه، کانال سوئز و اقیانوس هند این توان را دارد که در آب‌های آزاد حضور داشته باشد.  
 
معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: مأموریت نیروی دریایی حضور در آب‌های آزاد است و ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد حضور خواهد داشت.

گفتنی است؛  امیر دریادار سیاری  فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به انجام فرامین فرماندهی معظم کل قوا و انجام سفرهای دریایی براساس راهبردهای کلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق مختلف گفته بود: برنامه‌ای داریم که قاره آفریقا را دور بزنیم و وارد اقیانوس اطلس شویم و یا این که از طریق "سوئز" و" جبل الطارق" دریانوردی کنیم و زمان آن بستگی به سلسله مراتب دارد و این نشان از جایگاه والا و توان والای نیروی دریایی ارتش در انجام ماموریت های خود دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس