کد خبر 369324
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، گفت: همه نیروها و امرای ارتش باید تلاش کنند که الگو بودن خود را در جهان امروز برای ارتش‌های کشورهای اسلامی محکم‌تر کنند تا زمینه سقوط دشمنان اسلام، آمریکا و اسرائیل فراهم‌تر شود.

به گزارش مشرق،  حجت‌الاسلام شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی ارتش که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: قرآن زندگی ما را با حرف و راه خدا مأنوس می‌کند و انسان را از مسیر خطا و گمراهی‌ها باز می‌دارد.

وی افزود: اگر در فتنه‌ها گرفتار شدید و  دشمنان خواستند حقیقت را برای شما پنهان کنند و شما را به مسیر ظلمت و شبهه‌ناک ببرند به قرآن پناه ببرید.

شیرازی تأکید کرد: قرآن عامل اقتدار و رشد و بالندگی جامعه است و انسان را از همه سختی‌ها رهایی می‌بخشد.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری هم در انس با قرآن تأکید دارند و هم اینکه حافظین قرآن در کشور گسترش یابند که ارتش در این مسیر موفق بوده است.

شیرازی ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش الگو برای همه کشورهای اسلامی است. این ارتش هم در رزم و هم در معارف الگوست و باعث تغییر تفکر جهانی به سمت اسلام و گرایش انسان‌های آزاده جهان به اسلام می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه،‌در پایان اظهار داشت: همه نیروها و امرای ارتش باید تلاش کنند که الگو بودن خود را در جهان امروز محکم‌تر کنند که این کار زمینه سقوط دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل را فراهم‌تر می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس