کد خبر 368379
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰

روابط عمومی مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا از برگزاری سیزدهمین مجمع خیّرین حامی بیماران محروم و سرطانی تحت پوشش خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا از برگزاری سیزدهمین مجمع خیّرین حامی بیماران محروم و سرطانی تحت پوشش خبر داد و گفت: این مراسم 14 آذر ماه 93 در سالن همایش شهدای سرچشمه تهران برگزار می‌شود.

ناهید نجفیان مسئول روابط عمومی خیریه امدادگران اظهار داشت:انشاالله همانند سنوات گذشته، مجمع خیرین حامی بیماران محروم، امسال هم با استقبال خیرین و مسئولان عرصه سلامت کشور برگزار می‌شود.

نجفیان یکی از مهمترین اهداف برگزاری مجمع سیزدهم  موسسه خیریه امدادگران عاشورا را افزایش اعتماد خیرین و آشنایی  بیشتر آنها با مسئولان و عملکرد موسسه و بیمارانی که از کمک‌های آنها بهره مند می‌شوند، دانست و افزود: یکی از اهداف مجمع سیزدهم ، دیدار با خیرینی است که تصمیم گرفتند برای رضای خدا و با توسل به حضرت زهرای مرضیه (س) بخشی از وقت، تخصص و ثروت خودشان برای بیماران محروم تحت پوشش این موسسه صرف کنند.

مسئول روابط عمومی موسسه امدادگران عاشورا درباره برنامه‌های این همایش گفت: در این مجمع گزارشی از عملکرد 11 ساله و بخصوص فعالیت‌های موسسه در سال جاری ارائه خواهد شد و دکتر سید یحیی رحیم صفوی رئیس هیئت امنای موسسه چشم انداز و برنامه‌های آینده موسسه را به سمع و نظر حاضرین خواهند رساند.

وی بیان داشت:جمعی از رزمندگان بهداری دفاع مقدس و خانواده آنها اعم از مدیران، پزشکان، کادرهای هیئت علمی ، پرستاران و امدادگران برای پاسداری از ارزش‌های گرانقدر همرزمان شهیدشان که بالغ بر هزاران نفر است، تلاش معنوی، فرهنگی را از سال1374 تحت عنوان هیئت امدادگران عاشورا، متوسلین به حضرت فاطمه الزهرا (س) آغاز نمودند و در سال 83 با تأسیس موسسه خیریه امدادگران عاشورا پا در عرصه خدمت رسانی به بیماران محروم نهادند.

مسئول روابط عمومی خیریه امدادگران عاشورا  موسسه خیریه امدادگران عاشورا تصریح کرد: موسسه خیریه امدادگران عاشورا سازمانی غیر دولتی، غیرانتفاعی و غیر سیاسی است که به منظور یاری رساندن به بیماران محرومان فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد:اعضای این موسسه خیرینی متشکل از پزشکان ، پیراپزشکان و متخصصین امور آموزشی ، بهداشتی و توانبخشی و مدیرانی هستند که با توجه به توانایی‌ها و اختیارات و تخصص‌های مختلف خدمات ارزنده‌ای را در تهران و سراسر کشور برای حمایت از بیماران تحت پوشش موسسه به طور داوطلبانه ارائه می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس