مسئول ستاد معراج شهدا از شناسایی پیکر شهید «علی احمد قیطاسی» بعد از ۲۷ سال خبر داد و گفت: این شهید متولد سال ۱۳۴۴ و اعزامی از یگان ژاندارمری سابق(ناجا) بوده است. پیکر شهید قیطاسی ۱۳ آذرماه در شهرستان نهاوند تشییع می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرهنگ ابراهیم رنگین، مسئول ستاد معراج شهدا از شناسایی پیکر شهید «علی احمد قیطاسی» بعد از 27 سال خبر داد.

احراز هویت پیکر شهید «علی احمد قیطاسی» پس از ۲۷ سال

وی با اعلام این خبر گفت: شهید بزرگوار «علی احمد قیطاسی» فرزند ستار، متولد سال1344 و اعزامی از یگان ژاندارمری سابق(ناجا) بوده است.

رنگین ادامه داد: این شهید در تاریخ 24/8/1366 به اسارت رژیم بعثی عراق در آمده و بعد از شهادت در قبرستان الحصین العماره در منطقه زبیدات دفن شده بود، که توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکر مطهر ایشان تفحص شد.

احراز هویت پیکر شهید «علی احمد قیطاسی» پس از ۲۷ سال

مسئول معراج شهدا مرکز تصریح کرد: این شهید بزرگوار در روز پنجشنبه مورخ 13/9/1393 در شهرستان نهاوند تشییع و خاک سپرده خواهد شد.

احراز هویت پیکر شهید «علی احمد قیطاسی» پس از ۲۷ سال

کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با دعوت از عموم مردم شهید پرور کشورمان به ویژه جوانان عزیز درخواست می‌کند تا با شرکت گسترده خود در مراسم تشییع این شهید بزرگوار، بار دیگر با آرمان‌های شهیـدان تجدید پیمان کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    1 0
    خوش آمدي همشهري قهرمان . شهيد قهرمان، مردانه رفتي
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    « اَللّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ »
  • hasan ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    درود بر روح بلندش باشد كه از شفاعتشان بهره مند شويم
  • علي ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    خدا هر كسي را اراده كند، در هر زماني به سمت خود فرا مي خواند و اين در حكمت و حساب و كتاب است و بعد از 27 سال اگر پيكر پاكي را ميفرستد تا با شكل ديگري ببرد باز حكمتي دارد ، بگرديم حكمتها را بيابيم. ظاهرا 24/8/44 بدنيا آمده 24/8/66 اسير ميشود ، 24/8/69 شهيد ميشود و 24/8/93 به ايران برميگردد ، اين موضوع يكي از حكمتهاست ، راجع به آن مطالب زيادي ميتوان نوشت مثلا مبحث ( برهان نظم) و... ( ياد علي به خير)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس