کد خبر 367722
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴

مربی تیم فوتبال راه آهن گفت: نیمه اول بدترین بازی فصل ما بود اما در نیمه دوم عالی بازی کردیم.

به گزارش مشرق، حمید استیلی  بعد از شکست یک بر صفر مقابل راه آهن در نشست خبری حاضر نشد و علی لطیفی دستیارش را به سالن نشست خبری فرستاد که او  گفت: بسیار خوشحالم که در خدمت‌تان هستم استیلی سرحال نبود من خدمت‌تان رسیدم. بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد بخصوص از سوی تیم ما که خوب نبودیم اما هرچه به آخر بازی نزدیک‌تر شدیم شکل بازی به نفع ما رقم خورد و موقعیت‌های زیادی داشتیم. نیمه اول بد‌ترین بازی این فصل ما بود اما در نیمه دوم یکی از بهترین بازی‌های فصل را انجام دادیم و امیدوارم که استقلال با این برد از بحران خارج شود و این برد را به استقلال و استقلالی‌ها تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه استیلی خالقی‌فر را به پرسپولیس داد و باعث تضعیف خط حمله تیمش شد، گفت: پول خوبی از این انتقال نصیب باشگاه راه آهن شد و خالقی‌فر در خط حمله ما نبود و هافبک بازی می‌کرد. ما از مهاجمان‌مان  کارهای تاکتیکی را می‌خواهیم و نه اینکه فقط گلزنی بخواهیم. امروز جوانانی مثل علی علیپور به میدان آمد و روند بازی را تغییر داد. سیاست کاری ما در راه آهن این است که از بازیکنان جوان استفاده کنیم نه بایکن با تجربه و مربیان در دیگر تیم‌ها به بازیکنان جوان میدان نمی‌دهند و به همین دلیل فوتبال ما افت کرده است اما ما به جوانان بها می‌دهیم.

لطیفی در مورد جذب بازیکن جدید به جای خالقی فر از پرسپولیس و مخالفت خانزاده با حضور در راه آهن، گفت: استیلی می‌تواند در مورد این مساله تصمیم بگیرد و هر بازیکنی می‌خواهد باشد باید با افتخار به راه آهن بیاید زیرا در این تیم بازیکنان فوتبال یاد می‌گیرند و با توجه به حضور استیلی خیلی از بازیکنان دوست دارند به راه آهن بیایند چه خانزاده چه هر بازیکن دیگری باید باعشق به تیم راه آهن بیاید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس