کد خبر 367200
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

فرزاد حاتمي مهاجم سرشناس تيم فوتبال مس کرمان که امسال به عضويت اين تيم کرماني در آمده بود به دستور اکبرميثاقيان از تمرينات تيم کنار گذاشته شد.

به گزارش مشرق، فرزاد حاتمی که امسال نتوانسته رضایت کادر فنی و مردم را جلب کند اینبار به دلیل عدم همراهی تیم و ترک اردوی بعد از بازی با نساجی مازندران از تیم مس کنار گذاشته شد.

حاتمی در بازی با نساجی مازندران از روی خط شش قدم دروازه حریف در حالی که دروازه بان نساجی روی زمین افتاده بوده توپ را به دستان او تقدیم کرد و شاید اگر این توپ توسط این بازیکن چندصد میلیونی مسی ها به گل تبدیل می شد مس می توانست دست پر از مازندران به خانه برگردد.

اما ماجرای اخراج وی از آنجا شروع می شود که میثاقیان در اتوبوس زمانی که تیم قصد برگشت به کرمان را داشته است اعلام می کند که تمرین تیم فردا ساعت 16 پابرجاست و کسی حق ترک تیم در برگشت به کرمان و غیبت در تمرین فردا را ندارد و این در حالی است که حاتمی در تهران از مسی ها جدا شده و روز بعد تنها غایب تیم میثاقیان بوده است.

همین امر به اضافه عملکر خیلی ضعیف حاتمی در مس باعث خشم سرمربی تیم می شود تا حدی که اکبرآقا دستور اخراج آقای مهاجم سرشناس را خیلی زود اعلام می کند.

گفتنی است میثاقیان حتی دلیل فرزاد حاتمی که بیماری مادرش را عنوان کرده بود را هم نپذیرفته است.

فرزاد حاتمی مهاجم نارنجی پوشان کویر امسال با عقد قراردادی یک ساله آن هم با رقم مالی بالا به عضویت تیم مس کرمان در آمده بود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس