کد خبر 367187
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

تیم منتخب پرورش اندام ایران با کسب ۱۰ مدال رنگارنگ بیشترین سهم را از مدال‌های توزیع شده در چهارمین دوره مستر المپیای آماتورهای جهان داشت.

به گزارش مشرق، در آخرین روز مسابقات مستر المپیای آماتورهای جهان که با حضور 82 ورزشکار از 21 کشور در مسکوی روسیه پیگیری شد، تیم اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها با 3 مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز به کار خود پایان داد.

در آخرین روز این مسابقات، بابک اکبرنیا در وزن 80- کیلوگرم، مرتضی مشایخ در وزن 90- کیلو گرم و مرتضی اویسی پاک نیت در وزن 95- کیلوگرم به مقام نخست اوزان خود دست یافتند و نشان طلا را به گردن آویختند.

حمید لکزایی در وزن 85- کیلوگرم، آیت نجد باقری در وزن 95- کیلوگرم و رضا باقرزاده در وزن 100- کیلوگرم مردان نقره‌ای پرورش اندام در مستر المپیای مسکو بودند.

سجاد محمدی در وزن 70- کیلوگرم، مصطفی اسکندری در وزن 80- کیلوگرم، مهدی پیرسراندیب در وزن 90- کیلوگرم و مجتبی نوترکی در وزن به 100- کیلوگرم با کسب نشان برنز مستر المپیای آماتورهای جهان را پشت سر گذاشتند.

علیرضا صاحب زمانی در وزن 90- کیلوگرم و امید سلیمانی دیگر فینالیست‌های تیم ایران بودند که به ترتیب با کسب عنوان چهارمی و پنجمی به کار خود پایان دادند.

به نفرات اول هر وزن این رقابت‌ها 3 هزار دالار جایزه نقدی تعلق گرفت و به نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب 1500 و 1000 دلار اهدا شد.

عبدالعزیز جلالی نماینده سنگین وزن مراکش عنوان قهرمان قهرمانان (اوورالی) این مسابقات را به دست آورد.

منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس