نیروهای امنیتی آمریکا از شناسایی یک شبکه تروریستی در انگلیس خبر دادند که تامین کننده سرمایه و منابع مالی داعش است.

به گزارش مشرق، شبکه ای از تروریست‌ها در بریتانیا شناسایی شد که به گروهک تروریستی داعش کمک می‌کرده‌اند.

خبرگزاری اسپوتنیک طی گزارشی به نقل از روزنامه انگلیسی ساندی میرور، از وجود شبکه تروریستی در انگلیس خبر داد که به تروریست‌های داعش کمک می‌کند.

یکی از منابع سرویس اطلاعاتی آمریکا به روزنامه انگلیسی ساندی میرور گفت این شبکه در پی ردیابی‌های صورت گرفته، به ارتباطاتی بین آن و جلاد انگلیسی عضو داعش دست یافت.

این منبع آمریکایی در ادامه گفت، روش‌های به کار گرفته شد به این منابع اطلاعاتی این امکان را داد تا اعضای شبکه تو در تویی که کمک‌های مالی و سرمایه به داعشی‌ها ارسال می‌کند کشف گردد.

در میان اعضای داعش، اتباع غربی من جمله اتباع انگلیس حضور دارند که برای این گروهک تروریستی در عراق و سوریه مبارزه می‌کنند.

گروهک تروریستی داعش که از سال 2012 علیه دولت و مردم سوریه به قتل و کشتار در این کشور مشغول بود، از تابستان سال جاری با تسلط به بخش‌هایی از عراق به کشتار علیه مردم این کشور از هر نژاد و مذهبی پرداخته است.

تروریست‌های داعش که پیش از این در سوریه از حمایت‌های دولت‌های غربی بهره‌مند می‌شدند با بریدن سر چند گروگان تبعه غرب و تهدید مقامات غربی موجب نگرانی این کشورها شده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    مدیر محترم مشرق باسلام، نام بریتانیا همان عنوانی است که انگلیس خبیث ، برای استعمارگری خود برگزیده است ، از خبرگزاری مشرق بعید بود که عنوان استعماری روباه پیر را استفاده نموده و بدین شکل خباثت استعماری انگلیس را همراهی کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس