دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: استقلال نبايد در فصل جاري دروازه‌بان اول ايران را از دست مي‌داد.

به گزارش مشرق، حسین ترابپور در خصوص روند استقلال در نیم‌فصل اول لیگ برتر، گفت: استقلال برعکس اینکه فصل را خوب آغاز کرد اما در ادامه روند رو به جلویی نداشت هرچند که چون بیرون از کادر هستیم نمی‌توان دلایل این موضوع را به خوبی ارزیابی کرد. شاید کمبود بازیکن و شاید هزاران دلیل دیگر باعث شد تا استقلال نیم‌فصل اول روندی نزولی داشته باشد و شاید اگر با این وضعیت جلوتر هم برود اوضاع برای آبی‌ها بدتر هم بشود.

وی در مورد عملکرد محسن فروزان در نیم‌فصل اول گفت:‌ فروزان گلر جوانی بود که به یک تیم بزرگ آمد و از سوی دیگر استقلال دروازه‌بان اول ایران را از دست داد و تعویض این دو بازیکن در درون دروازه باعث شد تا این پست در این تیم متزلزل شود هرچند که محسن در برخی بازی‌ها خوب بود و نمی‌توان منکر آن شد اما اشتباهاتی هم داشت. با این حال معتقدم که استقلال نباید در فصل جاری رحمتی را از دست می‌داد.

دروازه‌بان اسبق استقلال در مورد اینکه چه نمره‌ای به فروزان می‌دهد، گفت:‌ می‌توان به عملکرد او نمره 15 را داد. در بازی با پرسپولیس و ذوب‌آهن روی گل‌هایی که فروزان خورد مقصر نبود. او در برخی بازی‌ها منجی تیم بود و در برخی بازی‌ها هم روی گل‌های دریافتی مقصر. هرچند که نباید مشکلات تیم را فقط به یک بازیکن ربط داد و در این مورد باید کلی نگاه کرد و کلی تصمیم گرفت و مشکلات را باید ریشه‌ای برطرف کرد.

ترابپور تأکید کرد: اگر این نتایج را مربیان دیگر می‌گرفتند شاید خیلی زودتر از اینها برکنار می‌شدند. خدا بیامرزد ناصر حجازی را در فصل آخری که به استقلال آمد از هفته پنجم می گفتند باید تغییر کند یا در زمان خود ما هفته بعد از قهرمانی در جام حذفی، وقتی در نیمه اول بازیمان مساوی شد یکسری از تماشاگران داد و بیداد راه انداختند.

وی افزود: ما استقلالی هستیم و هرکس می‌خواهد بالای سر تیم باشد فقط دوست داریم نتیجه بگیرد و مهم نیست چه کسی سرمربی می‌شود. نباید به یک مربی با پنج هفته کار اولتیماتوم داد و به یک مربی دیگر با بیست هفته کار از اولتیماتوم خبری نباشد. در نهایت امیدوارم استقلال به روزهای خوب گذشته بازگردد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس