کد خبر 367155
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

حکم جديد کميته انضباطي به شدت مسوولان باشگاه پرسپوليس را ناراحت و خشمگين کرده است چرا که آنها معتقدند اين حکم کاملا يک طرفه بوده و مصالح پرسپوليس در آن در نظر گرفته نشده است، آن هم در حالي که استقلال با مدارا از سوي کميته انضباطي مواجه شده است.

به گزارش مشرق، طبق اعلام حکم جدید کمیته انضباطی علاوه بر محرومیت تماشاگرانش از یک بازی خانگی، حسین عبدی و امید عالیشاه را نیز به ترتیب برای یک و دو جلسه همراه نخواهد داشت.

 مهدی خواجه‌وند مدیر حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس و سخنگوی فعلی در گفت‌وگو با "ورزش سه" با اعتراض به این حکم گفت: این حکم هنوز به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده است و به همین خاطر نمی‌ توانیم در مورد آن اظهارنظری داشته باشیم. کمااینکه بلافاصله پس از ارسال حکم به آن اعتراض خواهیم کرد. اما موضوع این است که باشگاه استقلال میزبان این مسابقه بوده و صدور چنین حکم هایی برای تیم میهمان فوق العاده عجیب است. در دیداری همچون دربی معمولا طرفداران دو تیم به اندازه یکسان دچار هیجانات بازی قرار گرفته و به یک اندازه برای هم کری می‌ خوانند. اما اینکه باشگاه پرسپولیس به عنوان تیم میهمان این مسابقه از انجام یک بازی خانگی محروم می‌ شود، واقعا عجیب به نظر می‌ رسد. به هر حال مطمئن باشید پس از رسیدن حکم به آن اعتراض کرده و منتظر پاسخ حکم نهایی کمیته استیناف خواهیم بود.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس