در ادامه اکران فیلم «شیار 143» در شهرهای بدون سینما، بندر لنگه میزبان این فیلم دفاع مقدسی خواهد بود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، طبق آمار به دست آمده از سوی نمایندگان اکران این فیلم سینمایی در شهرستان ها شهر مشهد همچنان بیشترین آمار فروش را دارد و آمار تماشاگران در کرمان بالا رفته و شهرهای قم و اصفهان به ترتیب بیشترین آمار فروش را در رتبه‌های بعدی دارند.

آهنگ فروش فیلم سینمایی «شیار 143» در شهرستان ها صعودی است و با آغاز تبلیغات محیطی در شهرستان ها فروش بهتری نسبت به گذشته ایجاد شده است.

همچینین در ادامه اکران فیلم «شیار 143» در شهرهای بدون سینما، پس از شهر خمین، بندر لنگه میزبان این فیلم دفاع مقدسی خواهد بود و قرار است پس از آن «شیار 143» در جزیره های قشم، ابوموسی، خارک و برخی از مناطق استان‌های خراسان شمالی، مرکزی و مازندران نیز نمایش داده شود.

فیلم «شیار 143» اثر تحسین شده تماشاگران سینمای ایران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر بوده است. در این فیلم سینمایی مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، یداله شادمانی، سامان صفاری، زهرا مرادی، مهیا دهقانی، حسام بیگدلو بازی کرده اند.

آمار فروش این فیلم سینمایی در سینماهای کشور بیش از 880 میلیون تومان در طی 16 روز است. مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، یداله شادمانی، سامان صفاری، زهرا مرادی، مهیا دهقانی، حسام بیگدلو در این فیلم سینمایی بازی کرده اند.

این فیلم داستان بانویی با نام الفت است که فرزندش به جبهه رفته و او سال هاست چشم به راه اوست تا اینکه این چشم به راهی با خبری به پایان می رسد...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس