تمام فیلم های ارسالی با موضوع دفاع مقدس هستند که برخی از آنها به طور مستقیم بیانگر برهه ای از دوران دفاع مقدس هشت ساله و برخی نیز به تبعات پس از آن دوران پرداخته اند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مدیر روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، از ارسال 7 اثر از تولیدات این انجمن به جشنواره فیلم عمار خبر داد و گفت: "زیرزمین" به کارگردانی مهتاب صداقت، "رنگان 99" ساخته تیام یابنده، "پارکینگ" به کارگردانی عباس عمرانی بیدی، "دو سوی خط باریک" به کارگردانی سمانه عالی زاده، "قصه ظهر جمعه" ساخته حسن خمسه، "من آبادان رفتم جنگ" به کارگرانی کریم لکزاده و "قایق روی آب" ساخته سیف اله یزدانی، فیلم هایی هستند که به نمایندگی از سوی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در جشنواره عمار حاضر خواهند بود.

شادمانی افزود: تمام فیلم های ارسالی با موضوع دفاع مقدس هستند که برخی از آنها به طور مستقیم بیانگر برهه ای از دوران دفاع مقدس هشت ساله و برخی نیز به تبعات پس از آن دوران پرداخته اند.

مدیر روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس اضافه کرد: هر یک از این فیلم ها در جشنواره های مرتبط و مختلفی شرکت کرده اند که در این میان "پارکینگ" به کارگردانی عباس عمرانی بیدی به جشنواره های بین المللی خارج از کشور نیز ارسال شده است.

شادمانی در پایان با تأکید بر اهمیت وجود جشنواره های ارزشی چون عمار در سینمای ایران، اظهار داشت: حضور فیلم های انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در جشنواره مردمی و انقلابی عمار، افتخاری برای این انجمن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس