فیلم سینمایی «خسته نباشید!» محصول حوزه هنری نیمه آذرماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

به گزارش مشرق - سعید خندق‌آبادی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره به سوره سینما گفت:دیروز سه شنبه ۴ آذرماه توزیع «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در شهرستان توزیع شد و امروز چهارشنبه ۵ آذرماه فیلم در تهران توزیع شده است. تیراژ این نسخه خانگی ۲۵۰۰۰۰ عدد است. با توجه به حال و هوای خانوادگی و آرام «فرشته‌ها»، پیش‌بینی می‌شود فیلم در نمایش خانگی و در جذب خانواده‌ها موفق باشد.
وی ادامه داد: برنامه بعدی عرضه «خسته نباشید!» ساخته افشین هاشمی و محسن قرایی در شبکه نمایش خانگی است. این فیلم که بسیار مورد توجه منتقدان و کارشناسان سینما، قرار گرفته اواسط آذرماه وارد بازار می‌شود. قسمت ۸ انیمیشن «شکرستان» هم نیمه آذرماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. با توجه به فضای متفاوتی که «خسته نباشید!» دارد مطمئنم این فیلم را جوانان و خانواده‌ها دوست خواهند داشت.
فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی داستان زوجی است که صاحب سه قلو می‌شوند. جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی، الهام کردا و … بازیگران این فیلم هستند. منوچهر محمدی تهیه‌کننده این فیلم است. «خسته نباشید!» محصول حوزه هنری است. غوغا بیات، جلال فاطمی، حسام محمودی، فرزاد باقری، رویا افشار و … در این فیلم بازی کردند.

منبع: سوره سینما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس