کد خبر 367065
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد گل نزدن ستاره پرتغالی تیمش در دیدار شب گذشته عجیب بود اما توانست دو پاس گل بدهد.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل مالاگا و کسب شانزدهمین پیروزی متوالی اظهار داشت: این یک رویا است اما من هدایت تیم فوق‌العاده‌ای را در باشگاهی فوق‌العاده بر عهده دارم. خوشحالم. مثل یک رویا به نظر می‌رسد. از این روند بسیار خوشحالیم و امیدوارم که ادامه داشته باشد. بنزما از ناحیه پا دچار مشکل شد و به همین دلیل او را بیرون کشیدم.

وی ادامه داد: عملکرد رونالدو را واقعا دوست داشتم. کارش را فوق‌العاده انجام داد و در این پیروزی نقش مهمی داشت. گل نزدن رونالدو عجیب بود اما دو پاس گل داد. از عملکرد دفاعی بازیکنانی مثل کروس، ایسکو، جیمز و بیل که در دیدارهای گذشته به نمایش نگذاشته بودند، شگفت‌زده شدم. تیم در کنار یکدیگر تلاش و از خودگذشتگی می‌کند.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: سقف تیم ادامه تلاش است زیرا در فوتبال چیزهایی که اتفاق افتاده گذشته است و همه این را می‌دانند. بازیکنان مالاگا تا پایان جنگیدند و از توپ‌های بلند برای پیدا کردن سانتاکروز استفاده کردند. مالاگا تیم جوان و آینده‌داری است.

وی اضافه کرد: هواداران مالاگا احساساتشان را به ایسکو نشان دادند و این طبیعی است. او شایسته این تشویق‌ها بود. آنها ایسکو را هر جایی که برود، دوست دارند. کریستیانو نیازی به بیانیه ندارد اما باشگاه برای مشخص کردن جایگاه رئیس یوفا به صدور بیانیه نیاز دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس