کد خبر 365435
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس ضمن ابراز تأسف از اینکه آلودگی هوای تهران کماکان توسط باد و باران برطرف می‌شود، گفت: قرار است اعضای هیأت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس برای بررسی آلودگی هوا به سازمان محیط زیست و شهرداری بروند و با ابتکار و قالیباف دیدار کنند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، کمال‌الدین پیرمؤذن عضو فراکسیون محیط زیست مجلس، درباره حضور معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و محمدباقر قالیباف، شهردار تهران به مجلس شورای اسلامی برای بررسی موضوع آلودگی هوا و همچنین رفع خلأهای قانونی در این باره، اظهار داشت: دبیرخانه فراکسیون  محیط زیست مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی این موضوعات نامه‌ای مکتوب خطاب به رئیس سازمان محیط زیست و شهردار تهران ارائه داده است.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: البته این بار اعضای هیأت رئیسه فراکسیون محیط زیست خانه ملت به سازمان محیط زیست و شهرداری تهران برای بحث و بررسی در خصوص علل آلودگی هوا و ضرورت مدیریت آن خواهند رفت.

وی با اعلام اینکه حضور اعضای هیأت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس در سازمان محیط زیست و شهرداری به معنای تحقیق و تفحص نیست، گفت: دبیرخانه این فراکسیون با ارسال نامه‌ای خواستار تعیین وقتی برای حضور اعضا در سازمان‌های مزبور شد اما تا این لحظه پاسخی از سوی این دستگاه‌‌ها دریافت نشده است.

پیرمؤذن با بیان اینکه بدون شک در هفته جاری امکان تشکیل جلسه با «ابتکار» و «قالیباف» میسر نخواهد شد، بیان داشت: در صورتی که پاسخ نامه مجلس از سوی این دستگاه برای ارائه تعیین وقت دریافت شود انتظار می‌رود هفته آتی جلسه‌ای به طور مجزا با حضور اعضای هیأت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس در سازمان محیط زیست و شهرداری تهران حول محور آلودگی هوا برگزار شود.

این عضو فراکسیون محیط زیست خانه ملت در ادامه گفت: امیدوار هستیم با برگزاری این جلسه و بررسی خلأهای قانونی و در ادامه استفاده از ابزار‌های قانونی، دیگر شاهد مدیریت و اداره آلودگی‌ هوای تهران توسط باد و باران نباشیم چرا که علی‌رغم انجام برخی اقدامات کماکان آلودگی هوای تهران توسط باد و باران اداره می‌شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس