کد خبر 365198
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸

هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید اشتباه در یارگیری باعث شکست استقلال در دربی شده است.

به گزارش مشرق، آندرانیک تیموریان پس از شکست تیم استقلال برابر پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: واقعیت فوتبال همین است. ما بعد از گل اول نتوانستیم از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم و پرسپولیس هم روی دو موقعیتی که بدست آورد به گل رسید.

وی با بیان اینکه ضربه طارمی به تیر دروازه استقلال آفساید بوده، تاکید کرد: بعد از آن ضربه بود که پرسپولیس توانست گل مساوی را به ثمر برساند. به هر حال امیدوارم نقاط ضعف را برطرف کنیم و در این نیم فصل دوم در کورس قهرمانی بمانیم.

هافبک تیم استقلال در پایان در پاسخ به این سئوال که چرا استقلال بازی برده را واگذار کرد گفت: ما روی یارگیری اشتباه کردیم و گل او و دوم را خوردیم. تیم پرسپولیس هم همین گونه گل خورد. همانگونه که گفتم فوتبال بازی فرصت ها و استفاده از موقعیت ها است.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر  شامگاه روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که  با برتری دو بر یک تیم پرسپولیس خاتمه داد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    حالا این همه پرسپولیس باخته یک دفعه استقلال ، جوش نیارید.
  • طاها ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    بعده ضربه تيرك طارمي حداقل سي ثانيه طول كشيد كه گل خوردين . اگه عرضه داشتين تيمو جمع مي كردين.
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    یکی از سندهای باخت استقلال تو این بازی همین حضور آندو بود که یک یار به نفع حریف بازی می کرد. مصداقش لو دادنهای مکرر توپ عدم آمادگی جسمانی واقعا متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس