کد خبر 365117
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: به هیچ وجه بازیکنی از ما در نیم‌فصل جدا نخواهد شد.

به گزارش مشرق، علی لطیفی پس از شکست 2 بر صفر راه‌آهن مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: ما قبل از بازی هم می‌دانستیم که گسترش فولاد روی ضد حملات خطرناک است آنها در مجموع سه موقعیت به دست‌ آوردند که توانستند دو بار دروازه ما را باز کنند در کل تیم ما بهتر بازی کرد و مالک کامل توپ و میدان بود اما روی ضد حمله غافلگیر شدیم در واقع ما مستحق باخت نبودیم.

وی افزود: هرچه ما از نظر مالکیت خوب بودیم اما در خلق موقعیت زیاد خوب عمل نکردیم امیدوارم که در بازی‌های آینده این موضوع برطرف شود و بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

مربی راه‌آهن در مورد اینکه خالقی‌فر آخرین بازی خود را برای راه‌آهن انجام داده، گفت:‌ قوانین عجیب و غریب لیگ را نمی‌دانیم. اینکه او پس از دو بازی دیگر ما باید به پرسپولیس برود یا خیر را مطلع نیستیم اما آن چیزی که قطعی است این است که خالقی‌فر به پرسپولیس خواهد رفت.

وی در مورد اینکه آیا راه‌آهن با جدایی خالقی‌فر با مشکل روبرو نخواهد شد، گفت:‌ مطمئن باشید استیلی اول یک راه‌آهنی و بعد پرسپولیسی است اگر مشکلی در این پست داشتیم قطعاً‌ استیلی اجازه نمی‌داد تا او از تیم جدا شود. ضمن اینکه در این پست بازیکنان خوب دیگری داریم و جوانان می‌توانند خود را نشان بدهند.

لطیفی در مورد لیست مازاد راه‌آهن گفت: ما هیچ لیست مازادی نداریم و به هیچ وجه بازیکنی از ما جدا نمی‌شود. نیاز به تقویت تیم داریم که قطعاً بازیکنانی اضافه خواهند شد.

مربی راه‌آهن در مورد حضور نوید خوش‌هوا در تمرینات این تیم گفت:‌ او مدافع خوبی است اما هنوز حضورش در راه‌آهن قطعی نشده است و استیلی باید نظر نهایی را در اینباره بدهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس