کد خبر 364504
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰

به همان اندازه که در دربي، مرد موفق داشته ايم، متاسفانه بازيکن ناکام هم بسيار داشته است.

به گزارش مشرق، شاید بتوان عوامل زیادی را در این عرصه موثر دانست که باخت های متوالی، از دست دادن پنالتی، نرسیدن به بازی و انجام اشتباهات زیاد یا از دست دادن فرصت های گل در این عرصه موثر دانست.

ناکامان سرخ


* میثاق معمارزاده، گل ناکامان سرخ است و می‌ توان از هوشیار هم در این عرصه نام برد.

* حمید جاسمیان، روح الله عبادزاده و قنبرپور در دربی‎هایشان همیشه بازنده شدند. محمدحسن انصاری‌فرد هم که 2 برد و 3 باخت در دربی داشت هیچ وقت در دربی عملکرد شایسته نداشت و از گل و پاس های گلش هم خبری نبود.

* در خط میانی می‌ توان از جواد منافی، حسن شیرمحمدی و ضیاء عربشاهی می‌ توان حرف زد که زیاد باختند. در این بین جواد منافی در بهترین سال فوتبالش در آستانه دربی مصدوم شد. جواد کاظمیان هم در 6 دربی ابتدایی خود 3 مساوی و 3 باخت داشت.

* علی دایی و کریم باوی، 2 مهاجم بزرگ سرخپوشان در دربی بودند، مهاجمانی که علی رغم انجام بازی های زیاد هیچ وقت گل دربی نزدند.

ناکامان آبی

* نصرالله عبداللهی، مصطفی اردستانی، محمدرضا شکورزاده و محمد خرمگاه، در اکثر بازی های استقلال جلوی پرسپولیس بازنده شدند به جز خرمگاه که یک بازی برنده شد، سوتی او در بازی 75 طلسم ناکامی پرسپولیس را با گل بزیک شکست.

* در خط میانی؛ مجید نامجومطلق، سیروس دین محمدی و محمد نوری ناکام ترین مردان میانی بودند. نامجومطلق در دربی هیچ گاه نبرد و پنالتی هم از دست داد.

* و بالاخره مهاجمان زیادی هم داشتیم که در دربی گل نزدند که از آن بین می‌ توان به مرتضی یکه، احمد مومن‌زاده، عبدالعلی چنگیز اشاره کرد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    زرششششک کریم باقری هیچ گلی توی دربی نداشته؟؟؟؟ اون گل استثنایی آق کریم از وسط زمین به طالبلو پس چی بود؟؟ گلی که به سریال یک یک ها خاتمه داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس