کد خبر 363950
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸

مجلس شورای اسلامی چهارشنبه هفته آینده در خصوص رای اعتماد به وزیرپیشنهادی جدید جلسه تشکیل خواهد داد.

به گزارش مشرق، بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز مجلس بعدا ز قرائت نامه رئیس جمهور برای معرفی وزیر پیشنهادی، گفت: مجلس شورای اسلامی چهارشنبه هفته آینده در خصوص رای اعتماد به وزیرپیشنهادی جدید جلسه تشکیل خواهد داد.

زمان رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علومپنجمین وزیر پیشنهادی علوم کیست؟

رییس جمهوری امروز (چهارشنبه) در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، «محمد فرهادی» را برای اخذ رای اعتماد جهت تصدی مسوولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

محمد فرهادی در حال حاضر ریاست سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد.

وی متولد سال 1328 از شهرستان شاهرود است که وی در سال 1347 وارد دانشگاه فروسی مشهد شد و دوره طب عمومی و تخصصی را در همان دانشگاه گذراند و در سال 1359 به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی فارغ‌التحصیل شد و در حال حاضر جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

فرهادی که دارای چهره علمی و پژوهشی است در سال 1370 مرکز کاشت حلزون شنوایی ایران را تاسیس کرد و اولین عمل کاشت حلزون شنوایی را در سال1371 انجام داد. وی همچنین انجمن علمی پزشکی لیزری و نیز انجمن علمی پزشکی خواب ایران را تاسیس کرد.

همچنین او، رییس بخش و رییس مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن مجتمع بیمارستانی رسول‌اکرم (ص) است و چندی پیش نیز داروی گیاهی «ضدایدز» ایمود توسط گروه تحقیقاتی به سرپرستی این فرد به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت.

فرهادی در کارنامه اجرایی خود علاوه بر وزیر بهداشت دولت خاتمی، وزیر فرهنگ و آموزش عالی طی سال‌های 1364 تا 1368 بود. وی مدتی نیز به عنوان رییس دانشگاه تهران و قائم مقام جمعیت هلال‌احمر به فعالیت مشغول بوده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    فرهادی حتما رای میاره ولی هلال احمر بدون رئیس میمونه که اونهم مشکلی نیست، من حاضرم مسئولیت هلال احمر رو قبول کنم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس