کد خبر 363746
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه تخصیص بودجه به بنیه دفاعی کشور ضروری است، گفت: احکام برنامه پنجم در مورد بسیج توسط برخی دستگاه‌ها اجرا نمی‌شود.

به گزارش مشرق، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس ضمن انتقاد از تأخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد، گفت: حقوق بازنشستگان فولاد و ذوب‌آهن همچنان با تأخیر پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه تأخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد مشکلات بسیاری را برای آنها به وجود آورده است، افزود: متأسفانه هر وزیری هم که جهت پاسخ به این موضوع به مجلس دعوت می‌شود تنها حرف تحویل می‌دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس همچنین در ادامه بر ضرورت تخصیص بودجه بنیه دفاعی کشور تأکید کرد و اظهار داشت: در قانون بودجه امسال مقرر شده است که 7 هزار و 500 میلیارد تومان برای تقویت بنیه دفاعی کشور اختصاص یابد، اما با گذشت 8 ماه از سال، همچنان این مبلغ تخصیص نیافته است در صورتی که تقویت بنیه دفاعی جزو موارد استراتژیک محسوب می‌شود.

کامران با بیان اینکه در حال حاضر نیروهای مسلح با شرایط خاصی اداره می‌شوند، به فرا رسیدن هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: احکام برنامه پنجم در مورد بسیج اجرا نمی‌شود، به‌طوری که برخی دستگاه‌ها توجهی به آن ندارند که امیدواریم در آستانه هفته بسیج اقدام جدی در این زمینه صورت گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه در الحاق مواد مربوط به دولت، پیشنهاداتی در مورد ایثارگران و بسیج داده‌ام، خاطرنشان کرد:البته نهادهای حمایتی در بندرعباس، قشم، چابهار و برخی دیگر از مناطق آزاد عوارض مقرر شده را به کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت نمی‌کنند که امیدوارم به آن توجه شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس