کد خبر 36371
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۳

نخست وزير ترکيه- رجب طيب اردوغان- از ابراهيم تاتليس در بيمارستاني در ترکيه عيادت کرد و خواستار بهبودي هر چه سريعتر او شد.

 

به گزارش «فردا» به نقل از وب سايت ورلد بولتن، در اين ديدار که ?? دقيقه به طول انجاميد، نخست وزير ترکيه علاوه بر عيادت خبر خوشي نيز براي تاتليس داشت. اردوغان اعلام کرد تقاضاي تاتليس براي پيوستن به حزب «عدالت و توسعه» پذيرفته شده است و او مي‌تواند در انتخابات آتي (?? ژوئن) کانديداي اين حزب باشد.

در پايان ملاقات اردوغان در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد «سلامت تاتليس رو به بهبود است. ما با يکديگر گپ و گفتگويي داشتيم. هنگامي که به او گفتم روز بعد سخنراني دارم، او بلافاصله از من پرسيد که موضوع سخنراني در مورد چيست. تصور مي‌کنم پس از انجام درمان‌هاي فيزيوتراپي، ابراهيم تاتليس سلامت خود را بدست آورد. ظاهرا او در قسمت چپ بدن خود مشکلاتي دارد، که اميدوارم هر چه زود‌تر بهبود يابد.»
 


 


البته اردوغان به خبرنگاران در مورد اينکه تاتليس چگونه خواهد توانست کانديداي نمايندگي حزب عدالت و توسعه باشد، در حالي که قادر به حرکت نيست پاسخي نداد.

اين خواننده ?? ساله ترک که ميليون‌ها هوادار در خاورميانه، يونان و ترکيه دارد، هفته پيش مورد سوء قصد قرار گرفت. اما با انتقال سريع او به بيمارستان اوضاع سلامت او رو به بهبودي بوده است.

مقامات پليس ترکيه نيز از روز ترور تاتليس تا به امروز بشدت پيگير دستگيري افراد مسلح بوده‌اند. آنها تا به امروز ?? مظنون را دستگير کرده و حتي نقشه ترور دوم اين خواننده را نيز نقش بر آب کرده‌اند. همچنين يافته‌هاي ماموران پليس حاکي از آن است که راننده تاتليس در اين اقدام با تروريست‌ها همکاري داشته است.

به رغم اين مسائل تاتليس عنوان کرده است که قصد شرکت در انتخابات ?? ژوئن را دارد.

با موافقت حزب «توسعه و عدالت» با حضور تاتليس در ليست اين حزب، به نظر مي‌رسد حزب «پ. ک. ک» مسئول ترور اين خواننده شهير باشد. نزديک شدن تاتليس به حزب «توسعه و عدالت» موجب برانگيختن خشم اعضاء «پ. ک. ک» و ترور او شده است.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس