کد خبر 363425
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷

معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در حالی ‌که به دنبال برون سپاری امور است و قرار است سال آینده نمایشگاه مطبوعات را به بخش خصوصی واگذار کند، امروز اعلام کرده است که می‌خواهد در موضوع ارائه طرح ترافیک به خبرنگاران که سالها در اختیار شهرداری بود ورود پیدا کند.

به گزارش مشرق، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای دولت تدبیر و امید تأکید بسیاری بر واگذاری امور مربوط به خبرنگاران و اهالی رسانه به صنوف و بخش خصوصی فعال داشته است.

حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حالی که سال گذشته نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها را که جزء وظایف این معاونت بود برگزار نکرد، امسال در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اعلام کرد که این نمایشگاه از سال آینده به بخش خصوصی و صنوف واگذار می‌شود.

این در حالی است که روابط عمومی معاونت مطبوعاتی ارشاد امروز اعلام کرده است: رسانه‌ها برای دریافت آرم طرح ترافیک به اراده کل مطبوعات داخلی ارشاد مراجعه کنند.

ارائه آرم طرح ترافیک به اقشار مختلف از جمله اصحاب رسانه سالهاست که در اختیار شهرداری تهران است اما ظاهراً معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تمایل به ورود در موضوعی را دارد که سالها توسط ارگان دیگری در حال انجام بوده است.

معاونت مطبوعاتی ارشاد عنوان کرده است: در پی ارسال درخواست تعدادی از مدیران مسئول مطبوعات درخصوص دریافت تقاضای طرح ترافیک، مدیرکل مطبوعات داخلی اداره کل مطبوعات داخلی، همکاران رسانه‌ای می‌توانند نسبت به معرفی متقاضیان دریافت آرم طرح ترافیک به اداره کل مطبوعات داخلی اقدام کنند.

در این اطلاعیه تأکید شده است: پس از تطبیق وضعیت متقاضیان با ضوابط و مقررات دریافت آرم طرح ترافیک و نیز انجام توافقات لازم با شهرداری تهران تقاضای آنان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس