نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به تذکر نماینده بوکان اعلام کرد گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد پیش از رسانه‌ای شدن بین نمایندگان مجلس توزیع شده بود.

به گزارش مشرق، محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) خانه ملت در تذکری آیین‌نامه‌ای با انتقاد از رسانه‌ای شدن گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، اظهار داشت: هنوز این گزارش به دست نمایندگان نرسیده بود که برخی رسانه‌ها آن را منتشر کردند در حالی که ابتدا گزارش‌های تحقیق و تفحص باید در مجلس قرائت و سپس رسانه‌ای شوند.

در ادامه حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست ساعتی از صحن علنی را بر عهده داشت،‌ در پاسخ به عثمانی گفت: توصیه شما کاملاً صحیح بوده و نمایندگان هم این موضوع را رعایت می‌کنند، اما این گزارش پیش از رسانه‌ای شدن میان نمایندگان مجلس توزیع شده بود.

بر اساس این گزارش، روز گذشته خبری از سوی خبرگزاری ها منتشر شد مبنی بر «تقدیر برخی نمایندگان از رئیس دانشگاه آزاد در آستانه قرائت گزارش تحقیق و تفحص» در این خبر آمده بود:  190 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از زحمات و خدمات دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد تقدیر و تشکر کردند.

گزارش تحقیق و تفحص مجلس از دانشگاه آزاد از هفته گذشته در دستور کار صحن علنی قرار گرفته بود و در نهایت این گزارش قرائت نشد.

گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی که چند هفته‌ای در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار داشت، در جلسه روز گذشته از دستور کار صحن علنی پارلمان خارج شد.



منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    گزارش امروز 3 شنبه قرایت شد. واقعا تکان دهنده بود مشرق! لطفا متن گزارش را منتشر کنید.... خیلی شگفت آور بود...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس