کد خبر 363035
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

مأموران انتظامی شهرستان لامرد استان فارس با اقدام به موقع، موفق به شناسائی و دستگیری قاتل در صحنه قتل شدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ اکبر زلفی مأموران انتظامی شهرستان لامرد استان فارس در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این  خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان از وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهرستان مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل وقوع قتل مشاهده شد فردی در حیاط خلوت منزل خود از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

سرهنگ زلفی اظهار داشت: با توجه به اینکه احتمال وجود قاتل در نزدیکی محل حادثه بسیار زیاد بود، بلافاصله منطقه تحت پوشش و بازدید ماموران قرار گرفت که درنتیجه یک عدد پوکه مربوط به اسلحه کلاش کشف و با اقدام به موقع پلیس و تحقیقات جامع پلیسی سه نفر مظنون که یکی از آنان برادر مقتول و از افراد شرور و سابقه دار منطقه بود، توسط مأموران دستگیر و جهت بررسی بیشتر تحویل پلیس آگاهی شهرستان گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده برادر متهم اقرار کرد به خاطر مسائل خانوادگی برادرش را با همکاری فرد دیگری که در صحنه جنایت دستگیر شده بود به قتل رسانده است.

سرهنگ زلفی خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس