نماینده اکران استانی «شیار 143» از استقبال مردم مشهد و شیراز و همچنین تلاش برای اکران فیلم در شهرهای بدون سینما با استفاده از ظرفیت سالن های مختلف خبر داد.

به گزارش مشرق، محرم براتی نماینده اکران استانی «شیار 143» درباره آمار فروش این فیلم گفت: طرح کمک به اکران فیلم های سینمایی در شهرستان ها به منظور کمک به سینماداران در شهرستان ها و همچنین تبلیغ آثار سینمایی برنامه ریزی شده است برهمین اساس نمایندگان استانی فیلم سینمایی «شیار 143» علاوه بر تهران در 16 شهر دیگر نیز فعال شده اند.
وی افزود: تا کنون نمایندگان فیلم «شیار 143» در استان هایی چون خوزستان، فارس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، مازندران، کردستان، مرکزی، قزوین، آذربایجان غربی و اردبیل فعال شده اند.
براتی با اشاره به اینکه هنوز تبلیغات این فیلم در شهرستان ها آغاز نشده است، بیان کرد: با این وجود خوشبختانه در شهرهایی چون مشهد و شیراز با استقبال خوب مردمی از فیلم «شیار 143» مواجه بوده ایم.
نماینده اکران «شیار 143» اضافه کرد: کار اصلی نمایندگان استانی فیلم «شیار 143» این است که با توجه به شناخت از فرهنگ جغرافیایی استان محل زندگی خود بهترین تبلیغ را در جهت معرفی فیلم ارائه کنند. همچنین یکی از برنامه های ما این است که تازه ترین تجربه سینمایی نرگس آبیار را در شهرهایی که فاقد سینما هستند نیز به نمایش درآوردیم.
براتی که یکی از اعضای موسسه پخش فیلمیران نیز هست در پایان صحبت های خود به فضاهایی که برای نمایش فیلم «شیار 143» در شهرهای فاقد سینما در نظر گرفته شده است اشاره کرد و گفت: اغلب ارگان های دولتی مانند اداره های ارشاد در استان ها سالنی شبیه به آمفی تئاتر دارند بنابراین از هر فضایی که بتوان فیلم را در شهرهای فاقد سینما به نمایش گذاشت استفاده خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس