کد خبر 362235
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹

براساس قانون مجازات اسلامی محکومین بعد از اعلام رضایت شاکی خصوصی تنها زمانی آزاد می‌شوند که از سوی دادگاه برای آنها حکم تخفیف مجازات صادر شود.

به گزارش مشرق، یک منبع اگاه با اعلام این خبر گفت: اینکه علی دایی از حق خود گذشته و به عنوان شاکی خصوصی نسبت به محمد مایلی کهن اعلام رضایت کرده اتفاق خوبی است اما این به معنای آزادی این فرد نیست.

وی تصریح کرد: براساس یکی از مواد قانون مجازات اسلامی پس از آنکه یک شاکی از شکایت خود اعلام رضایت می‌کند درخواست محکوم مبنی بر استفاده از تخفیف مجازات به دادگاه بدوی ارائه می‌شود.

این منبع آگاه گفت: قاضی صادر کننده رأی اولیه با توجه به اعلام رضایت شاکی خصوص و همچنین درخواست محکوم مبنی بر استفاده از تخفیف مجازات مجددا رأی بر بهره‌مندی محکوم از تخفیف مجازات را صادر می‌کند.

وی افزود: در ان زمان است که حکم صادر شده به زندان و واحد اجرای احکام ابلاغ شده و محکوم می‌تواند از زندان آزاد شود.

براساس قانون مجازات اسلامی محکومین بعد از اعلام رضایت شاکی خصوصی تنها زمانی آزاد می‌شوند که از سوی دادگاه برای آنها حکم تخفیف مجازات صادر شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    از مایلی کهن بر میاد بگه من نمیخوام درخواست آزادی بدم به دادگاه.
  • رضا ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    مرخصی از طرف رئیس زندان میگیره تا مراحل قانونیش طی بشه
  • joonoob ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    حیف شد تازه داشتیم یه دعوای درست و حسابی میدیدیم!!!!!
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    و همین نشان دهنده موذیانه بودن کار دایی است که هم انتقام بگیرد هم منت بخشش بگذارد. چرا که نه وقتی وکیل ...میلیونی داره. اگر مایلی کهن از چنین وکیلی بهره می برد بعید بود نتیجه این بشود.
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    واقعا دلیل نفرت مردم ایران از دایی مشخص نیست. طرف آقای گل دنیاست. درست که بیشتر گل ها را به تیم هایی مثل مالدیو زده اما اسمش که در کتاب گینس نوشته شده. افتخاری که به راحتی نصیب دیگران نمی شود. یکی از چند میلیاردر اول ایران است. از نیویورک تا پاریس تا دبی تا شرق آسیا املاک و مستغلات دارد. با این وجود عده ای از مردم ازش خوششان نمی آید.
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    لطفا در خصوص مسایل حقوقی با کارشناسان مشورت کنید. جرم افترا از جرایم خصوصی است و بر اساس قانون مجازات مصوب 1392 با گذشت اصل مجازات از بین می رود و مجرم ازاد می گردد
  • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    اگه اینو بگه که مردونگی شو ثابت کرده
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    اشتباه مثبت دادم
  • پسر پدر پرسپولیسی ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    قربون دهنت اگر یک وکیل درست وحسابی داشت نه تنها نتیجه پرونده این نبود بلکه با پول ولابی و تهدید وآدم اجیر کردن در ورزشگاه ها کاری می کرد که همه شاهدان تیم ملی 2006 با کادر فدراسیون بیایند ودر دادگاه شهادت بدهند چه کسی تیم را به زمین زد وچه کسیی بر تیم حکومت می کرد. آن وقت همه حرفهایشان مدرک وسند بود برای حاجی مایلی از رئیس اسبق فدراسیون که داد مظلومیت سر میدهد در تعجبم که چرا به دفاع از حاجی مایلی بلند نشد. کلید همه اتفاقات ایشان است. در جام 2006 اگر مایلی با طرفش در افتاد در حمایت از رئیس فدراسیون وقت بود که داشتند با لابی گری ناکارا معرفی می کردندش .اما متاسفانه شنیدیم گفته مایلی تعهد کتبی بدهد من رضایت می گیرم.واقعا چه دنیای بی معرفتی است.حیف حاجی مایلی برای این ورزش.
  • امید ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    اتفاقا اشتباه میکنی دوست عزیز علی دایی خیلی هم در ایران محبوبه فقط بعضی جریانات و افراد عقده ای که چشم ندارند افتخارات و تحصیلات و ثروت و محبوبیت و خیلی چیزهای دیگه ایشون رو ببینند موش میدوونن
  • امید ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    امیدوارم اون تو بمونه تا بفهمه دیگه هر مزخرفی رو به زبون نیاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس