مدافع ارمنستانی استقلال قصد دارد در پایان بازی تیم ملی کشورش برابر پرتغال دست به اقدامی انسان دوستانه بزند.

حراج پیراهن کریس رونالدو در تهران
گروه ورزشی مشرق - هرایر مگویان مدافع تیم ملی ارمنستان و باشگاه استقلال در دیدار روز جمعه تیم ملی کشورش مقابل پرتغال کار دشواری را دارد. با این حال این بازیکن در گفتگو با مشرق خبر از نقشه‌ای می دهد که برای پیراهن کریستیانو رونالدو کشیده است.

مگویان به خبرنگار ما گفت: اکنون در لیسبون به سر می بریم. پرتغال برای رسیدن به بالای جدول گروه در مسابقات مقدماتی جام ملت های اروپا نیاز به 3 امتیاز بازی دارد. ما هم نا امید نیستیم و پس از بازگشت مصدومانمان می خواهیم توانایی هایمان را به آنها نشان دهیم. راستش من تصمیم گرفته ام تا در ابتدای بازی با رونالدو در مورد تعویض پیراهن‌هایمان صحبت کنم. من می‌دانم که خیلی از ایرانی‌ها عاشق بازی او هستند. به همین دلیل قصد دارم با گرفتن پیراهنش آن را به تهران بیاورم تا طی مراسمی آن را برای امور خیریه به حراج برسانیم.

حراج پیراهن کریس رونالدو در تهران

مگویان اضافه می کند: امیدوارم شرایط به نحوی پیش برود که این اتفاق بیفتد. قطعا هیچ چیز لذت بخش‌تر از آن نیست که با این کار در منفعت یک کار خیر شریک شوم.

هرای که در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد در پایان به مشرق می‌گوید: لطفا بنویسید تمام تمرکزم روی بازی با پرتغال است خصوصا که دو بازی تیم ملی را به دلیل مصدومیت از دست داه بودم اما این دلیل نمی شود که به استقلال و هواداران خونگرمش فکر نکنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    اونوقت پول خیراتش کجا خواهد رفت؟ داخل ایران دیگه٬ درسته؟
  • محمد ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    دمش گرم پرچم استقلالی ها همیشه بالاست
  • محمد ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    1 0
    دمش گرم پرچم استقلالی ها همیشه بالاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس