کد خبر 361754
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

سخنگوی وزارت ورزش از احتمال منتفی شدن شکایت وزارت ورزش و شخص وزیر از علی دایی خبر داد.

به گزارش مشرق، مازیار ناظمی سخنگو و معاون روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از احتمال منتفی شدن شکایت محمود گودرزی وزیر ورزش از علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس خبر داد.

وی در رابطه با این بحث و اتفاقات رخ داده در برنامه شب گذشته 90 اظهار داشت: متاسفانه این صحبت‌ها و رفتارهای نامناسب باعث بدبینی مردم می‌شود و در نهایت منجر به آن می‌شود که یک بازیکن در هنگام خروج از زمین فوتبال به دست مربی خود بزند.

وی افزود: وزارت ورزش واقعاً می‌خواهد که این شکایت پایان یافته باشد و شکایت و شکایت کشی چهره ورزش را زشت کرده است

ناظمی افزود: وزیر یک معلم است و به هیچ عنوان علاقه‌ای ندارد که به شخصیت حقوقی وی اهانت و بی‌احترامی شود. دایی هم سرمایه ورزش کشور است و امیدواریم که این مسائل به وجود آمده هر چه زودتر برطرف شود.

ناظمی درباره شکایت دایی از مایلی کهن هم گفت: امیدواریم دایی از شکایتش نسبت به مایلی کهن هم بگذرد. مایلی کهن یک معلم است و رفتن وی به زندان نامناسب خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سرخ سرخ ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    دیدید حق پرسپولیس ودایی ضایع کردید پرسپولیسو به خاک سیاه کشوندید کسی هم نیست جوابگو باشه تا خدا حقتون ضایع کنه اقای ناظمی شما دیگه از کجا پیداتون شد برو چندتا خبر ورزشی بگو تو رو چی به معاونی همه می دونن که مقصر اصلی وزارت ورزشه حالا ترسیدن که دستاشون رو بشه ازشکایت خود میخواد دست بکشه ولی به نظر من علی دایی باید تا اخرش بره درمورد کریمی ودایی هم میخوام بگم که از اول خیال میکردم مقصر دایییه با کریمی لج بازی میکنه تا دیشب فهمیدم که نه همه زیر سر به قول مردم جادوگر فوتباله اگه جادوگر بود فوتبالش اینجوری پایان نمی رسیدکسی که یه عمر نون ونمک پرسپولیس وخورده میاد صحبت کنه که بااستقلال قرارداد داخلی امضاء کرده دیگه هیچ محبوبیتی نداری اقای جادوگر
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    مردما چه قدر ساده اند دارن قرارادادی ملیاردی می بیندند دوزار بهره دهی ندارن بعد یکی میگه بالا چشمت ابروه به تریش قباشون بر می خوره جمع کنید این فوتبال کثیفو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس