برنامه نود پس از یک هفته تعطیلی روی آنتن رفت و صحبت‌های جنجالی علی کریمی درباره دایی بدون پاسخ نماند.

به گزارش مشرق، برنامه نود پس از یک هفته تعطیلی شب گذشته و بامداد امروز روی آنتن رفت و به بررسی مسائل روز فوتبال کشورمان پرداخت.

سوال نظرسنجی این برنامه به مهمترین عامل رواج بازیکن سالاری اختصاص داشت که مخاطبان برنامه 4 گزینه را پیش رو داشتند.

اکثر مخاطبان برنامه در پایان گزینه «مدیران» را مهمترین عامل رواج بازیکن سالاری انتخاب کردند.

 

گزارشی از وضعیت غلامحسین مظلومی اسطوره استقلال که مدت ها در بیمارستان بستری است پخش شد و مصاحبه ای از فرزند وی پخش شد.

 

*فیلم گزارشی از وضعیت غلامحسین مظلومی


دانلود

گزیده ای از مصاحبه متفاوت علی کریمی پخش شد و در آن ستاره سابق پرسپولیس صحبت های جالب و البته جنجالی را مطرح کرد.

وی در این گفت و گو که به مناسبت تولدش در تاریخ 17 آبان ماه ترتیب داده شده بود اظهار نظر متفاوتی درباره علی پروین و علی دایی داشت.

کریمی در مورد اینکه چه غذایی را دوست دارد، گفت:‌ علی پروین وضعش خوب بود و همیشه آبگوشت و کباب می‌خورد اما در رده‌های سنی بارها اتفاق افتاده بود که کیک و نوشابه می‌خوردم البته پروین پاچه هم دوست داشت و می‌گویند آنهایی که مشکل مچ دارند باید پاچه بخورند و اگر اینطور باشد من هم پاچه دوست دارم البته علی پروین از اسطورهای فوتبال ما و باشگاه پرسپولیس است.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد علی دایی گفت: دایی کسی است که دنبال منافع خودش است و دوست و رفیق برایش ارزشی ندارد. وقتی منافعش باشد دوست و رفیق هم هستند این حرف من را گذر زمان ثابت کرده است و در مجموع علاقه‌‌ای ندارم با این طور آدم‌ها رابطه‌ای داشته باشم.

*فیلم مصاحبه متفاوت علی کریمی


دانلود

قرار است مشروح این مصاحبه در برنامه هفته آینده 90 پخش شود.

گزارشی از دیدار تراکتورسازی و استقلال پخش شد و مسائل داوری آن مورد بررسی قرار گرفت.

در قسمتی از برنامه با نوری فر مدیر رسانه ای استقلال تماس تلفنی برقرار شد و پای کشوی جادویی دبیر فدراسیون و اینکه چرا باید حکم برگزاری بازی تراکتورسازی بدون تماشاگر بعد از بازی با استقلال اعلام شود، مطالبی عنوان شد.

*فیلم بررسی مسائل داوری دیدار تراکتور و استقلال


دانلود

حمید جاسمیان و حسین کلانی دو پیشکسوت فوتبال ایران میهمان برنامه بودند و صحبت هایی را درباره مسائل فوتبال کشورمان و مقوله بازیکن سالاری مطرح کردند.

درباره بازیکن سالاری و اتفاقاتی که در پرسپولیس رخ داده است، جاسمیان 70 درصد این اتفاقات را به بازیکنان سرخ پوش اختصاص داد و 30 درصد را سهم سرمربی و کادرفنی دانست.

گزارشی از بازی پرسپولیس و گسترش فولاد و بازگشت مجدد دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه پخش شد.


  دانلود

پس از آن حمید درخشان سرمربی پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و صحبت هایی را عنوان کرد.

حمید درخشان که مهمان تلفنی برنامه 90 بود در مورد اتفاقات حاشیه ای پرسپولیس در فصل جاری گفت: زمانی که هدایت تیم را برعهده گرفتم از 18 بازیکن بزرگسال، 7 بازیکن محروم بودند و فقط 11 بازیکن را داشتم و چطوز می شد با 11 بازیکن مدارا کرد؟ ما هم گزارش بی انضباطی ها را به کمیته انضباطی داده ایم و 100 درصد با آنها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: دفعه اول که مربی پرسپولیس شدم بایکنان با کیفیت تری داشتم چطور آن زمان این بی انضباطی ها نبود تا بگویند مربی ضعف نشان می دهد؟ میثم حسینی پس از اخراج، با عذرخواهی برگشت و عباس زاده هم از لیست خارج شد. بنابراین تنبیهات لازم را انجام می دهیم و این طور نیست که گفته می شود، ضمن اینکه با 5 بازیکن بی انضباط تیم نیز برخورد کردیم.



درخشان در مورد انتقادات مجری 90 گفت: عباس زاده 3 بازی است که بیرون نشسته. شما یک چیزهایی را می دانی و یک چیزهایی را نمی دانی! اگر می خواستیم برخورد کنیم امروز 9 بازیکن را هم نداشتیم تا با یک تیم کامل به میدان برویم.

سرمربی پرسپولیس افزود: بازیکن باید درک کند که فوتبال حرفه ای با 11 بازیکن انجام می شود، اینها که دیگر بزرگتر از کاسیاس نیستند. این موضوع و بی اخلاقی ها اپیدمی شده و هرکسی در ترکیب نیست اعتراض می کند و هرکسی هم هست فکر می کند کار تمام شده است. هنوز بازیکنان ما زندگی حرفه ای را بلد نیستند. کمیته انضباطی در این موارد هرچه سفت تر باشد بهتر است و این مسائل دیگر تکرار نمی شود.

وی در مورد راهکارش برای برخورد با این مشکلات گفت: باید قوانینی وضع شود تا در صورت نافرمانی بازیکنان باشگاه ها را موظف کند تا بازیکنان خطاکار را جریمه سنگین کنند. اگر محکم برخورد شود دیگر شاهد این مسائل نخواهیم بود.

درخشان در پایان گفت: در مورد این مسائل 100 درصد بازیکن مقصر است چون با رفتار و کردارش باعث می شود تا این مشکلات به وجود بیاید. بازیکن اگر وظایفش را بداند و پس از تعویض روی نیمکت بنشیند این گرفتاری ها پیش نمی آید. مربی هیچگاه به بازیکن نمی گوید از سمت دیگر خارج شود.

*گزارشی از شرایط لژیونرهای ایرانی در باشگاه های مختلف فوتبال پخش شد.


دانلود

علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس روی خط برنامه نود آمد و مطالبی را درباره شکایت وزیر ورزش از خود عنوان کرد.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: به دنبال حضور وزیر در دادگاه هستیم. ما از آقای زارع درخواست کرده بودیم که 2 میلیارد از وزیر برای پرسپولیس قرض بگیرند اما وزیر به دکتر زارع گفته بود که به دلیل اینکه رحیمی، دایی را برکنار نکرده است ما این مبلغ را نمی دهیم.

شهریار در ادامه صحبت هایش بدون اشاره به نام علی کریمی درباره صحبت های جادوگر واکنش نشان داد و گفت که عملکرد هر بازیکن در زمان بازی خود مشخص است و می توان دید که چه کسی دنبال منافع شخصی بود و باید گفت که «کبوتر با کبوتر، باز با باز»

در ادامه دایی درباره شکایت از مایلی کهن هم گفت که وی اظهار ندامت نمی کند و بارها به وی تهمت زده است.

در ادامه برنامه مازیار ناظمی به عنوان مسئول روابط عمومی وزارت ورزش میهمان تلفنی برنامه بود و دایی هم پشت خط حضور داشت.

ناظمی گفت که وزیر ورزش به خاطر جایگاه حقوقی خود از دایی شکایت کرده است و قرارداد سنگین و طولانی مدت دایی دلیل برکناری وی بوده است.

دایی در ادامه عنوان کرد که حاضر نیست جواب ناظمی را بدهد و باید وزیر پشت خط تلفنی برنامه بیاید و پاسخ داد که فرستادن فیل و اسب و سرباز درست نیست.

سرمربی سابق پرسپولیس اظهار داشت که فردوسی پور باید دکتر زارع را پشت خط بیاورد تا درباره تصدیق مطالب خود با وی صحبت کند.

رحیم زارع نماینده مجلس، هم میهمان تلفنی برنامه شد و صحبت های دایی را تایید کرد و عنوان داشت که وزیر گفته است، تا رحیمی دایی را برکنار نکند پولی به باشگاه پرسپولیس نمی دهد.

در ادامه حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره پرسپولیس هم روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت که گودرزی سفارشی به او درباره برکناری دایی نداشته و نسبت به برکناری او نیز ناراحت بوده است.


دانلود

در ادامه دایی بار دیگر با برنامه تماس گرفت و گفت که خلاف صحبت های سیاسی و قسم جلاله ای که او خورده است را ثابت خواهد کرد و فایل صوتی دارد.

مازیار ناظمی هم طی تماسی دیگر با برنامه نود ارائه فایل صوتی و فاش کردن صحبت ها را تقبیح کرد و در ادامه از در اختیار گذاشتن فایل صوتی در برنامه نود علیه دایی خبر داد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    چند سال است که برنامه مزخرف 90 را نگاه نمی کنم
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    فردوسي پور جنجال درست ميكند تا برنامه اش پر بينند ه شود
  • علی1080 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    عجب فایل تو فایلی شده بحثای امروز جامعه
  • mohtaj ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    مازیار ناظمی هم طی تماسی دیگر با برنامه نود ارائه فایل صوتی و فاش کردن صحبت ها را تقبیح کرد و در ادامه از در اختیار گذاشتن فایل صوتی در برنامه نود علیه دایی خبر داد! عجب شیر تو شیری این فوتبال کشور یک مرد هم پیدا نمیشه در این فوتبال رو گل بگیره تا بودجه و هزینه آن صرف سایر رشته ها و ورزشکاران باغیرت و مدال آور شود
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    تبريك برنامه اختصاصي حرصپوليس كار خود را ازنوشروع كرد
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    عجب برنامه ای داستگاه های اطلاعاتی وارد عمل شوند ! همش جاسوس بازی یا پول شویی ؟ رد پایی ایتلیجت سرویس وارد میشود .کار کارا انگلیسیهاست گفتم گفتی گفت : بابا جان نگفتم .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اما گفتیا!
  • Behnam ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    این نود که نمیتونه بی طرف باشه چرا اجازه پخش بهش میدن
  • ساوجی ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    یاشاسین علی دایی
  • طاهر ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    من چند سال پیش فاتحه فوتبال ایران رو خوندم با این همه پولی که میگیرن فساد توش بیداد میکنه.آفرین بر غیرت والیبالیست ها . فوتبالی ها یاد بگیرن به قول دکتر حسابی هر کی ادعاش بیشتره توانایش کمتره
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    اقا اصلا فوتبال جمع کنید حالمون بهم خورد.اه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس