کد خبر 361280
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰

علی دایی، افشین پیروانی و علیرضا رحیمی سرمربی، مربی و مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس در ادامه رسیدگی به شکایت وزارت ورزش، امروز ( یکشنبه) 18 آبان در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافتند.

به گزارش مشرق، دایی، پیروانی و رحیمی با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه، به سئوالات بازپرس پرونده در خصوص شکایت وزارت ورزش از آنها به اتهام نشراکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی پاسخ دادند و مدارک و مستندات خود مبنی بر اثبات ادعایشان را به بازپرس ارایه کردند.

علی دایی چهارشنبه 19 شهریور 93 در روزی که خبر برکناری او توسط هیات مدیره منتشر شد در تمرین پرسپولیس حاضر شده و در واکنش به موضوع برکناری اش به خبرنگاران گفت : زمانی که سرمربی تیم ملی بوده محمود احمدی نژاد او را برکنار کرده و امروز هم برکناری او به دستور وزیر ورزش انجام شده است.

صحبت های دایی درباره برکناری اش و ارتباط دادن این برکناری به وزیر ورزش و جوانان در بخش های مختلف خبری هم پخش شد و بازتاب نسبتا گسترده ای داشت هرچند که حمیدرضا سیاسی برکناری علی دایی را بی ارتباط با محمود گودرزی عنوان کرد.

رسانه ها و افکار عمومی منتظر واکنش وزیر ورزش به صحبت های علی دایی بودند تا اینکه یکشنبه 11 آبان 93 خبری مبنی بر شکایت وزارت ورزش از علی دایی و علیرضا رحیمی مدیرعامل سابق پرسپولیس و احضار دایی به دادسرا منتشر شد.

فاطمه محرابی مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گویی اعلام کرد که شکایت مطرح شده علیه علی دایی و علیرضا رحیمی به خاطر مطالب خلاف واقعی بوده که علیه آقای گودرزی انجام شده است.

او صحبت های دایی و رحیمی در حاشیه موضوع برکناری از تیم پرسپولیس را مصداق نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی دانست و گفت که شکایت مطرح شده در دو بخش صورت گرفت است به طوری که محمود گودرزی به عنوان شخص حقیقی و دفترحقوقی وزارت ورزش و جوانان به عنوان شخص حقوقی به دلیل مطالب نسبت داده شده به گودرزی و وزارتخانه متبوعش ازدایی و رحیمی شکایت کرده اند.

دایی در همان روزهای ابتدایی شکایت وزارت ورزش، یک مرتبه در دادسرا حضور یافت و در مصاحبه ای گفت که برای تمام صحبت های خود مدرک دارد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    واقعا آدم شاخ در میاره وقتی اقای دایی با دستور احمدی نژاد و علی ابادی یهو شد سرمربی تیم ملی اونهم زمانی که حکم افشین قطبی زده شده و داشت با پرسپولیس تسویه حساب میکرد، چرا اقای دایی نگفت من با رانت اومدم تیم ملی. وقتی برداشته شد اونم با باخت افتضاح تو ورزشگاه اژادی به عربستان صداش دراومد.؟!! هیچ کس کل کل کردن رویانیان و دای رو با اون کلمات افتضاح فراموش نمیکنه اما وقتی سفارش از بالا اومد که دایی بشه سرمربی تیم پرسپولیس و یکدفعه رویانیان و دائی یه روزه شدن پسرخاله شدن. چرا اونجا نگفت من از طریق سفارش و لابی اومدم. جناب دایی اونطور اومدنها اینطور رفتنهام داره. یادت رفت سرمربی راه اهن بودی وقتی به پرسپولیس گل زدی و بردی سرتو هوا گرفتی و چنان خدا خدا رو داد زدی که گوش فلک کر شد. همه شما فقط دنبال پول و شهرت هستین نه تعصب تیمی. شما و قلعه نویی برین فقط با تعداد ماشینهای مدل بالاتون فیگور بیاین و فخر فروشی کنین و هر دوتون به داشتن گرین کارت امریکا افتخار کنین. اون پرسپولیس و استقلال دهه شصت و هفتاد کجا رفت.؟!!! جز اینکه عده ای دلال و باج خواه و لیدر مواجب بگیر این دو تیم غول اسیا رو موش تو قفس کردن. جدا خجالت اوره. پرسپولیسی ها و استقلالیهای اصیل هیچوقت شماها را فراموش نمیکنن که چه بلایی سرشون اوردین. همینکه تو بهترین بازیها دو سه هزار بیشتر تماشاگر ندارین ننگ داره. شما ائمه و امامان و خدا رو سرپوشی گذاشتین برای منفعت های خودتون.
  • اشکان ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    فعلا" با افتتاح روزانه رستوران ، گالری ؛.... دو روز دیگه نمایشگاه اتومبیل و .... ثروتهای باد آوردشو به رخ میکشه
  • ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    مشرق مرض دار
  • ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    ناشناس اون دنیا باید جواب پس بدی با این نشر اکاذیبت .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس