کد خبر 361572
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸

امام جمعه خرمشهر با اشاره به ورود ۷۵ شهید تازه تفحص شده به ایران از مرز شلمچه، اظهار داشت: پیکر پاک ۳۰ شهید تازه تفحص شده، فردا ساعت 16 در خرمشهر، تشییع می شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، در گفت و گو با «حوزه» با اشاره به ورود ۷۵ شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه به ایران، اظهار داشت: آیین استقبال و ورود شهدای تازه تفحص شده رأس ساعت ۹ صبح فردا از مرز شلمچه آغاز و سپس ۳۰ شهید به خرمشهر، ۳۰ شهید به آبادان و ۱۵ شهید دیگر نیز به شهرستان شادگان منتقل خواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خرمشهر، با اشاره به زمان تشییع ۳۰ شهید تازه تفحص شده در این شهرستان، اذعان داشت: پیکر پاک این شهدا در شهرستان خرمشهر، فردا ساعت 16 از چهار راه شهید مطهری به سوی مسجد جامع، با حضور گسترده مردم و دسته جات عزاداری برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی فرد، یکی از ویژه برنامه های تشییع شهدای تازه تفحص شده در خرمشهر را آیین وداع با شهدا عنوان کرد و افزود: این آیین پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، در مسجد جامع خرمشهر برگزار می شود.

امام جمعه خرمشهر، خواستار حضور مردم به ویژه جوانان در این مراسم پر فیض شد و اظهار داشت: شهدا جان بخش دلها و بیدار کننده انسان از خواب و غفلت و فراموشی است، که از همه مردم شهید پرور خرمشهر به ویژه جوانان و نوجوانان برای شرکت در آیین تشییع و وداع با شهدای تازه تفحص شده، دعوت به عمل می آید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس