در ادامه روند پخش آگهی‌های کتاب در پیام‌های بازرگانی صداوسیما و هم‌زمان با ماه محرم‌الحرام، آگهی کتاب «نامیرا» از روز دوشنبه 19آبان93 در 60نوبت از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، در ادامه روند پخش آگهی‌های کتاب در پیام‌های بازرگانی صداوسیما و هم‌زمان با ماه محرم‌الحرام، آگهی کتاب «نامیرا» از روز دوشنبه 19آبان93 در 60نوبت از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.

کتاب «نامیرا» به قلم «صادق کرمیار» اشاره‌ای دارد به داستان کربلا و امام حسین (ع) البته قبل از شروع قیام. داستان کوفیان که چگونه به فکر دعوت امام می افتند و چگونه بعداً پا پس می‌کشند.

داستان بر زید، همسرش سلیمه و عبدا... از بزرگان خاندان زید تمرکز می‌کند که چگونه در این وسط با شک و تردید دست به گریبان هستند و در نهایت چگونه تصمیم‌گیری می‌کنند.
این کتاب در سومین دوره جایزه ادبی جلال‌آل‌احمد و همچنین در بيست‌وهشتمين دوره جايزه كتاب، شایسته تقدیر شناخته و خواندنش از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای شناخت فتنه88 توصیه شده است.

کتاب «نامیرا» را «کتاب نیستان» در 336صفحه و به قیمت 16هزارتومان، روانه بازار نشر کرده که تاکنون دوازده‌بار تجدید چاپ شده است.

قابل ذکر است، آگهی‌های تبلیغاتی کتاب، به‌صورت رایگان و به همت «مرکز رسانه‌ای شیرازه» از شبکه‌های مختلف سیما، پخش می‌شود که پیش از این، آگهی کتاب‌های 15ناشر نمایش داده شده و از امروز تا پایان آبان‌ماه، آگهی 11کتاب: هشت‌سال این‌گونه گذشت، آن روزها، به روایت اول‌شخص مفرد، قلم رصاص، چرا خدا چنین کرد؟، فرهنگ و آداب روزه‌داری با غذاهای طبیعی، اطلس بدن انسان، فرزندپروری مثبت، کتاب‌های نارنجی، اعترافات غلامان، ورمشور؛ به مناسبت هفته کتاب، هرکدام ده‌بار مجدداً پخش می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس