کد خبر 361363
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نسبت به هر گونه تلاشی برای خدشه وارد کردن به مقاومت در جنگ علیه شهرک سازی و مقابله با وحشی گری دشمن و طرح های یهودی سازی آن هشدار داد.

به گزارش مشرق، «خالد مشعل» در مصاحبه با پایگاه خبری الشروق ضمن هشدار نسبت به هر گونه تلاشی برای خدشه وارد کردن به مقاومت در جنگ علیه شهرک سازی و مقابله با وحشی گری دشمن و طرح های آن برای یهودی سازی قدس و هتک حرمت مقدسات، این اقدام را یک اشتباه ملی دانست که هرگز موفق نخواهد شد.

وی تاکید کرد که رژیم اشغالگر تاکتیک هایی را در قبال مسجد الاقصی انجام می دهد تا اهداف خود را با کمترین واکنش فلسطینی، عربی و اسلامی محقق کند.

مشعل اظهار داشت: وقت آن رسیده است که جهانیان صدای خشم نامحدود و بدون مرز امت برای یاری مسجدالاقصی را بشنوند و هدف قرار دادن مقدسات نیز توجیه کافی برای مقاومت است.

وی تصریح کرد که ناکام گذاشتن طرح های یهودی سازی مسجد الاقصی با مقاومت و انقلاب ملت در برابر رژیم اشغالگر آغاز می شود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین امت اسلام به خصوص کشورهای مصر، اردن، عربستان و مغرب را به مسئولیت پذیری در قبال مسجد الاقصی فراخواند و تاکید کرد که آزادسازی مسجد الاقصی نبرد همه اعراب و مسلمانان است و تنها مختص فلسطینیان نیست.

مشعل از دولت وفاق ملی فلسطین نیز خواست تا به مسئولیت خود در قبال غزه عمل کرده و سریعا برای رفع آثار تجاوزات اسرائیل به خصوص در زمینه پناه دادن به آوارگان، بازسازی نوار غزه، رسیدگی به امور مجروحان، رفع محاصره و بازگشایی گذرگاه ها اقدام نماید.

مشعل همچنین نسبت به ورود دشمن صهیونیستی به روند بازسازی نوار غزه و تعیین سازوکارهای آن هشدار داد و گفت که عملکرد دولت وفاق ملی در قبال غزه کُند است و ما از دولت می خواهیم که در خصوص غزه و کرانه باختری به صورت برابر عمل نماید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    به فلسطینی ها بگو سر مسلمانان دیگر رو نبرند - مخصوصا مسمانان کشورهایی که در راه کمک به فلسطین هزینه داده اند - حیا چیز خوبی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس