یازدهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانبا با پیروزی قاطع کهکشانی‌ها برابر میهمان خود همراه بود.

به گزارش مشرق، هفته یازدهم لالیگای اسپانیا با برگزاری یک دیدار دنبال شد که در آن تیم فوتبال رئال مادرید با نتیجه 5 بر یک از سد میهمان خود رایو وایکانو گذشت.

گرث بیل(9)، سرخیو راموس(40)، تونی کروس(55)، کریم بنزما(59) و رونالدو(84) برای رئال گلزنی کردند و تنها گل حریف را هم آلبرتو بوئنو(44) به ثم رساند. رئال با این برد 27 امتیازی شد و با دو امتیاز بیشتر نسبت به بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

برنامه، نتایج کامل و جدول رده‌بندی و گلزنان لالیگا

در ابتدا گرت بیل خیلی زود با ضربه زیبا گل نخست بازی را به ثمر رساند. بازیکنان رایووایکانو در نیمه نخست دست و پا بسته نبودند و حسابی رئالی‌ها را آزار دادند تا اینکه سرخیو راموس گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند ولی در دقایق پایانی نیمه نخست اشتباه بد از خامس رودریگس باعث شد تا آلبرتو بوئنو یکی از گل های خورده را با جای گذاشتن کیلور ناواس که در این دیدار جانشین کاسیاس شده بود پاسخ دهد.

در نیمه دوم رئال کاملا تیم برتر میدان بود. ابتدا تونی کروس آلمانی با یک بغل پای دیدنی به استقبال بازی های ملی همراه تیم ملی کشورش رفت. پس از این گل رئالی‌ها باز هم به گل رسیدند. پاس کریستیانو رونالدو در شرایط آفساید به کریم بنزما رسید تا این بازیکن گل چهارم را نیز به ثمر برساند ولی این پایان کار نبود و کریستیانو رونالدو در دقیقه 83 گل پنجم را نیز به ثمر رساند تا رئالی‌ها صاحب یک برد دلچسب قبل از تعطیلات برای بازی‌های ملی شوند.

پیش از این دیدار نیز بارسلونا موفق شده بود با نتیجه نزدیک 2-1 میزبان خود آلمریا را شکست دهد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، رئال مادرید 27 امتیاز،‌ بارسلونای 25 امتیازی و والنسیای 23 امتیازی اول تا سوم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    BBC = REAL=LOVE

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس