کد خبر 360588
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲

رژیم صهیونیستی با ورود دو گردان پیاده نظام ارتش مصر و بالگردهای هجومی آن به سینا برای مبارزه با گروه‌های تروریستی موافقت کرد.

به گزارش گروه بین الملل مشرق، رایو رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم به دو گردان پیاده نظام ارتش مصر و بالگردهای هجومی آن اجازه داد تا وارد سینا شوند.

بر اساس این گزارش، دولت مصر به دنبال وقوع انفجار تروریستی اخیر در العریش که به کشته شدن 30 سرباز مصری منجر شد، از اسرائیل برای ورود این گردان ها به سینا درخواست کرده بود.

ارتش مصر با چالش های زیادی در سینا اعم از تلاش برای توقف قاچاق سلاح به سینا، مقابله با باندها و گروه های افراطی و تروریست و نیز تخریب تونل های نوار غزه مواجه است که خسارت هایی نیز به امنیت ملی مصر وارد کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که تعداد نیروهای مصری مستقر در سینا اندکی بیشتر از تعداد مجازی است که در توافقنامه کمپ دیوید ذکر شده است و این نیروها در حال انجام ماموریت هایی برای مبارزه با گروه های تروریستی در سینا هستند و احتمال دارد در آینده نزدیک اسرائیل مجبور شود با افزایش تعداد نیروهای مصر در سینا موافقت کند تا ارتش مصر بتواند با چالش های بزرگی که با آن مواجه است، مقابله نماید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ابی ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    ذلت تا چه حد مدیریت سرزمینهای مصر با اجازه یهودی هاست
  • علیا ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    چه جالب. مصر باید برای اعزام ارتش به قسمتی از سرزمین خودش از اسرائیل اجازه بگیره. عربستان هواپیماهای اف16 رو وقتی به مرز های اسرائیل نزدیک کنه تمام موشکها و تجهیزات جنگیش از کار میفته. کره میخواد به نمایشگاه هوایی چین هواپیما ارسال کنه آمریکابهش اجازه نمیده. ترکیه میخواد از چین پدافند هوایی بخره آمریکا و ناتو انقدر فشار میارند که کنسل میشه. میشه فهمید چرا این ها کشورهای آزاد و خوب هستند و ما کشور های غیر آزاد و بد. به قول قرآن: (نقل به مضمون) این ها نشانه هایی هستند برای کسایی که تفکر میکنند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس