کد خبر 359123
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مرگ کارگر ایرانی در پی ریزش آوار خبر داد و گفت: آتش‌سوزی در یک مزنل مسکونی در ورامین ۶ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، اظهار داشت: ساعت 2:04 بامداد حادثه آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی واقع در جاده ورامین،‌ شهرک اشرف‌آباد به سامانه 125 اعلام و ایستگاه شماره 86 به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: یکی از ساکنان یک منزل مسکونی 50 متری قدیمی، موتور سیکلت خود را به داخل اتاق خانه برده و آن را کنار بخاری گذاشته بود که این امر موجب آتش‌سوزی کل خانه شد. در این منزل 6 نفر شامل 3 خانم‌، 2 آقا و یک دختر 6 ماهه وجود داشت که همزمان با رسیدن مأموران آتش‌‌نشانی مردم نیز در تلاش بودند تا این افراد را از آتش خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: هر 6 عضو این خانه دچار مصدومیت و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.مأموران آتش‌نشانی آتش را خاموش و محل حادثه را ایمن‌سازی کردند. این عملیات در ساعت 2:50 به پایان رسید.

وی از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت 9:46 صبح امروز حادثه آوار در یک منزل مسکونی در خیابان بهنود به سامانه 125 اعلام و 3 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. در یک منزل مسکونی 3 طبقه قدیمی کارگران مشغول تخریب برای احداث بنای جدید بودند که یکباره بخشی از دیوارها تخریب و روی یکی از کارگران فروریخت.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشان‌ها با آغاز عملیات خود فرد محبوس شده زیر آوار را خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند که در نهایت مشخص شد این کارگر 28 ساله ایرانی جان خود را از دست داده است. آتش‌نشان‌ها محل حادثه را به عوامل شهرداری و مالک تحویل دادند و عملیات در ساعت 10:46 به پایان رسید.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس