کد خبر 358686
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۰

رضا گلپور برای گذراندن محکومیت 91 روزه به اجرای احکام دادسرای رسانه احضار شد.

احضار رضا گلپور به اجرای احکام دادسرای رسانهبه گزارش مشرق، رضا گلپور که در پی شکایت محمدرضا رحیمی معاون اول سابق ریاست جمهوری به 91 روز حبس محکوم شده بود بعداز ظهر پنج شنبه هشتم آبان ماه به شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای فرهنگ و رسانه تهران احضار شد.

رضا گلپور در تماس با خبرنگار مشرق گفت: در متن احضاریه آمده است " در مهلت 3 روز جهت اجرای حکم فوق در این مرجع حاضر شوید و نتیجه عدم حضور جلب است."

رضا گلپور نویسنده کتاب شنود اشباح منتشره در 1381 است. کتاب فوق که با مجوز وزارت فرهنگ دولت خاتمی منتشر شده بود با دستور وی به وزیر اطلاعات جمع آوری گردید و پس از شکایت شخصی علی ربیعی رئیس وقت دبیرخانه اجرایی شورایعالی امنیت ملی و پس از مدتی با پیگیری مجدانه شخص سید محمد خاتمی گلپور ماهها به زندان افتاد.

در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد نیز گلپور اقدام به انتشار مقالاتی درباره مشایی و محمد رضا رحیمی کرد که با شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری و سپس با شکایت شخصی رحیم مشایی و محمدرضا رحیمی به 91 روز زندان محکوم شده است.

گلپور درباره احضاریه اجرای احکام گفت : " در جایگاه متهم و محکوم پرونده ای که محمدرضا رحیمی در جایگاه شاکی آن قرار دارد در زمان تعیین شده به دادسرا مراجعه خواهم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    در پناه خدا باشه
  • گلپور ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    من که اینجام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس