کد خبر 168235
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷

رأی دادگاه انقلاب در خصوص شکایت دفتر رئیس جمهور از دو مداح مشهور صادر شده اما حکم صادره هنوز ابلاغ نشده است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، آخرین جلسه رسیدگی به شکایت دفتر رئیس جمهور از دو مداح مشهور، اول آبان ماه جاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب برگزار شد.

قاضی پرونده پس از استماع آخرین اظهارات و دفاعیات وکلای دو طرف دعوا، رأی خود را ظرف یک هفته مهلت قانونی صادر کرده اما این رأی در مراحل تایپ و امضاء قرار دارد و هنوز ابلاغ نشده است.

سیدعلی‌اصغر حسینی وکیل اسفندیار رحیم‌مشایی با تأیید این مطلب در عین حال گفت که اطلاعی از مفاد رأی صادره ندارد.

وی احتمال داد ابلاغ حکم حداقل سه هفته طول بکشد و پیش بینی کرد با توجه به فضای دادگاه و موقعیت خاص حاج‌منصور و حاج‌سعید، برای آنها جزای نقدی در نظر گرفته شود.

حسینی این مطلب را نیز متذکر شد که پرونده مداحان صرفاً یک پرونده حقوقی و کیفری است و قوه قضائیه در چارچوب قانون درباره آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

همچنین در پی محکومیت رضا گلپور به 91 روز حبس و پرداخت جریمه 250 هزار تومانی به اتهام افترا و نشر اکاذیب علیه رئیس دفتر رئیس جمهور، وی به رأی بدوی صادره اعتراض کرده است.

اکنون پرونده نویسنده «شنود اشباح» که طی دو نامه سرگشاده در سایت «عماریون» مطالبی درباره رحیم مشایی مطرح کرده بود، به دادگاه تجدیدنظر رفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رسول ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    با بقیه اش کاری ندارم ولی شمارو به خدا حاج منصور رو از این داستان جدا کنید محرم نزدیکه حاج منصورو قاطی بقیه نکنین اینو خالصانه از دفتر ریاست جمهوری خواهانم من اعتقاد قلبی دارم خدمت آقای دکتر.آقای دکتر احمدی نژاد خواهش میکنم حاج منصورو از اون بقیه جدا کن من مخلص مرام و معرفتتم.یا علی
  • راد ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    به خاطر أرباب بي كفن وفرمايش رهبرى رضايت بدهيد حرمت هم حفظ كنيد دشمن شاد شديم
  • ali shamirani ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    0 0
    من كاري به راي دادگاه و غيره ندارم ولي چرا كسي كه به انبياء الهي توهين كردو اعتقادات نظام را زير سئوال برد راست راست راه برود و كساني كه به او اعتراض كرده اند يا عليه اش حرف زده اند بايد محاكمه شوند
  • ابوالفضل ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    0 0
    به کوری چشم بعضیهاحاج سعید و حاج منصور پرچمشون بالاست
  • حقگو ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    0 0
    یادش بخیر اون روزا که حاج منصور و سعید حدادیان با سفرهای استانی همراه می‌شدند و برای رئیس جمهور مداحی می‌‌کردند! مداحی فقط برازنده اهلبیت(ع) است و بس. «فاعتبروا یا أولی الالباب»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس