کد خبر 358447
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر برای اعاده حیثیت به مصاف این تیم خواهد آمد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار پیکان - پرسپولیس اظهار داشت: مقابل پیکانی بازی داریم که کادرفنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. این تیم هفته گذشته جام حذفی را از دست داده و مسلماً مقابل پرسپولیس برای اعاده حیثیت به میدان می‌آید.

وی افزود: ما کار سختی پیش رو داریم اما امیدوارم بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و مانند هفته قبل از فرصت‌های گلزنی‌مان استفاده کنیم. ما می‌خواهیم نتیجه دلخواه‌مان را در پایان 90 دقیقه کسب کنیم، چون به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داریم و تلاش می‌کنیم تا به آن دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم این تیم برای دیدار مقابل پیکان خاطرنشان کرد: مصدومان طبق معمول همیشه با ما هستند اما کادرپزشکی در تلاش است تا یکی دو نفر را به شرایط بازی برساند. البته مهدی دغاغله با وجود اینکه مصدومیتش بهبود یافته اما هنوز در شرایط آرمانی قرار ندارد، هرچند در تمرینات خوب عمل می‌کند.

درخشان در خصوص وضعیت مهدی جعفرپور هم عنوان کرد: خوشبختانه امروز کار جعفرپور برای بازی در پرسپولیس درست شد و می‌توانیم از او استفاده کنیم. جعفرپور شرایط خوبی دارد و می‌خواهیم از وجود او به خوبی بهره ببریم.

وی ضمن ابراز ناراحتی از اعلام فهرستی به عنوان فهرست مازاد پرسپولیس در روزنامه‌ها خاطرنشان کرد: بعضی از روزنامه‌ها و سایت‌ها نوشته‌اند ما فهرست مازاد داریم که این کار خوبی نیست. خواهش می‌کنم در اینگونه مسائل از خود من اطلاع بگیرید و روی شنیده‌ها مطلب نزنید. این کارها آرامش تیم مرا به هم می‌زند. من از آنهایی که اینگونه خبرها را منتشر می‌کنند تقاضا دارم تا زمانی که صحت و سقم خبری را جویا نشدند، آن را منتشر نکنند، چون به این صورت اعتبار رسانه خودشان زیر سؤال می‌رود. ما توقع داریم که دوستان به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: قاعدتاً هر تیم در نیم‌فصل تقویت می‌شود و یا بازیکنان مصدومی که شرایط بازی را پیدا نکردند از فهرست تیم خارج می‌شوند اما تا امروز ما در این مورد نه کاری انجام داده‌ایم و نه اسمی به کسی اعلام کرده‌ایم. متأسفانه امروز شاهد این بودیم که برخی از رسانه‌ها حتی نام بازیکنان مازاد را اعلام کردند که من این مسئله را کاملاً تکذیب می‌کنم. بازهم تقاضا دارم رسانه‌ها تا از صحت خبری مطلع نشدند آن را منتشر نکرده و تیم ما را دچار مشکل نکنند.

درخشان در خصوص چگونگی استفاده از نیلسون و سوشا مکانی و اینکه آیا قرار است از این دروازه‌بان‌ها به صورت چرخشی استفاده شود، گفت: ما هیچ مبنایی را برای استفاده از نیلسون و مکانی مشخص نکرده‌ایم. من پیش از این مثالی زدم و گفتم که تیم بزرگی مثل رئال مادرید فصل گذشته از کاپیتان خودش یعنی کاسیاس در لیگ استفاده نکرد اما این کار را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد و نتیجه‌اش را هم گرفت. البته ما نمی‌خواهیم رئال مادرید را الگوی خودمان قرار دهیم اما خوشحالیم که دو دروازه‌بان خوب در پرسپولیس داریم.

درخشان تصریح کرد: دروازه‌بانی که در بازی کمترین اشتباه را انجام بدهد شانس بیشتری برای این دارد که در بازی بعد به میدان برود. ضمن اینکه دروازه‌بانی که در تمرین هم خوب باشد این شانس را دارد که روز مسابقه به عنوان بازیکن ثابت به زمین برود. باز هم تأکید می‌کنم استفاده از نیلسون و مکانی به صورت چرخشی نیست و هرکسی که اشتباه کمتری داشته باشد شانس بیشتری برای بازی کردن دارد.

وی افزود: مکانی در بازی با راه‌آهن گل بدی خورد اما دو ضربه پنالتی این تیم را مهار کرد که کار بسیار بزرگی است و بعد از آن هم با پنالتی خوبی که به ثمر رساند روحیه تیم را دگرگون کرد. همه اینها امتیاز می‌شود و من آن را لحاظ می‌کنم. متأسفانه برخی از بازیکنان فکر می‌کنند تمرین ملاک مسابقه نیست اما این مسئله در خصوص من صدق نمی‌کند. هر بازیکنی که در تمرین خوب باشد، در روز مسابقه به میدان می‌رود.  البته در شرایطی که دو بازیکن در یک سطح باشند و وضعیت متعادلی داشته باشند تاکتیکی تیمی ما مشخص می‌کند که چه کسی به میدان برود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس