کد خبر 358082
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس تأکید کرد: سرلشکر سلیمانی با کمک جوانان عراقی در آزادسازی "آمرلی" و "جرف‌الصخر" کار بزرگی انجام داد.

به گزارش مشرق، حبیب آغاجری نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع)، به تحولات اخیر عراق اشاره کرد و گفت: نیروهای ارتش عراق در روزهای گذشته با حمایت نیروهای مردمی و عشایر در یکی از بزرگترین عملیات‌های نظامی توانست به طور کامل بر شهر "جرف‌‌الصخر" و اطراف آن تسلط یافته و پرچم داعش را از ساختمان‌های شهر پایین بکشد.

وی با بیان اینکه پس از آزادسازی آمرلی، آزادی شهر "جرف‌‌الصخر" دومین موفقیت نظامی است که توسط ارتش عراق و نیروهای مردمی بدست آمده است، افزد: این موفقیت ناشی از هماهنگی‌ میان همه یگان‌های ارتش عراق و نیروهای مردمی است.

نماینده مردم بند ماهشهر در مجلس تأکید کرد: نکته برجسته در این موفقیت این است که یک بار دیگر نقش پررنگ گروه‌های مردمی که عمدتا با لبیک فرمان مراجع و علمای عراق و بوسیله سردار سلیمانی هدایت می‌شوند، مشخص شد. سردار سلیمانی شیرمردی که همه رسانه‌ها و مقامات غربی به قدرت نفوذ او در منطقه اذعان دارند.

آغاجری با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی با کمک جوانان مؤمن و مسلمان عراق در فتح دو شهر مهم "آمرلی" و "جرف‌الصخر" در عراق کار بزرگی را انجام داده است، گفت: او به موفقیت‌هایی در عراق دست یافته که ائتلاف غربی -عربی ضد داعش به رهبری آمریکا هنوز نتوانسته در عین‌العرب یا همان کوبانی به موفقیت در همان سطح برسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مذاکرات هسته‌ای ایران با اعضای گروه 1+5 اشاره و تأکید کرد: این روزها که مهلت مذاکرات 1+5 با ایران رو به اتمام است، دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی، یعنی آمریکای جنایتکار تمام تلاش خود را در جهت ضایع کردن حقوق مسلم مردم ایران به کار گرفته است، لذا پر واضح است که تیم مذاکره‌کننده بایستی با رعایت خطوط قرمز تعیین‌شده از سوی مقام معظم رهبری، جهت احقاق حق مسلم هسته‌ای نهایت تلاش خود را کرده و چون کوهی استوار مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کرده و ذره‌ای پا پس نکشد.

نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: از دولت مصرانه می‌خواهیم که نسبت به شفاف‌سازی مذاکرات و اطمینان از حرکت در چارچوب‌های ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری اقدام کرده و اطلاع‌رسانی کافی از مذاکرات هسته‌ای را به نمایندگان و مردم داشته باشند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس