کد خبر 358081
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن محکوم کردن توسعه شهرک ها در کرانه باختری اعلام کرد که مذاکرات هسته ای ایران با حسن نیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفتگو با روزنامه عکاظ چاپ عربستان سعودی تصمیم اخیر رژیم صهیونیستی برای احداث بیش از هزار واحد مسکونی جدید در کرانه باختری را محکوم کرد.

وی گفت: جایگزینی برای راه حل دودولتی در مسئله مناقشه فلسطین و اسرائیل وجود ندارد.

اشتون در بخش دیگر سخنان خود اعلام کرد: مذاکرات هسته ای ایران با حسن نیت ادامه خواهد داشت و این حسن نیت باید میان تمامی طرف های مذاکره کننده وجود داشته باشد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون توجه به حمایت مالی و تسلیحاتی عربستان سعودی از گروه های تروریستی در سوریه و عراق مدعی شد: عربستان سیاست حکیمانه ای را دنبال می کند و از تروریسم پرهیز می کند و حامی ارزش های تسامح و میانه روی است.

وی خاطرنشان کرد که تروریسم داعش خطر بزرگی برای کشورهای همسایه و منطقه محسوب می شود و اتحادیه اروپا تصمیماتی را اتخاذ کرده است که به موجب آن نظام سوریه هدف تحریم های جدید قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    این جمله خیلی بامزه بود: «وی خاطرنشان کرد که تروریسم داعش خطر بزرگی برای کشورهای همسایه و منطقه محسوب می شود و اتحادیه اروپا تصمیماتی را اتخاذ کرده است که به موجب آن نظام سوریه! هدف تحریم های جدید قرار خواهد گرفت.»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس